• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Kör lite starkare grejer Àn @roosterman .;)
Happy St. Patrick's 🇼đŸ‡Ș Froggy Friday! 🐾 đŸ»
gw_205K_icerc_frogman_67.jpg

Personligen sÄ klassificerar jag kommentarer som dessa som junk och förpestande av trÄdar. Antingen sÄ kan du hÄlla en god ton eller sÄ kan du lÄta bli att kommentera.

FörstÄr att admin ska hÄlla regler i schack, men som sagt kan inget annat Àn att hÄlla med @Sonnyboy , sÄdan kommentarer Àr inte direkt god ton. DÄ kan man visa att man Àr tillrÀckligt vuxen med att inte behöva kommentera alls... Men det Àr min Äsikt.
Man kan ocksÄ följa reglerna istÀllet för att spamma, speedposta och skriva annonser rÀtt i trÄdarna för att sedan gnÀlla pÄ att det modereras bort. Det Àr knappast sÄ att det modereras hÄrt. SpÀrren Àr 50 inlÀgg av en anledning.

Man kan ocksÄ följa reglerna istÀllet för att spamma, speedposta och skriva annonser rÀtt i trÄdarna för att sedan gnÀlla pÄ att det modereras bort. Det Àr knappast sÄ att det modereras hÄrt. SpÀrren Àr 50 inlÀgg av en anledning.
Det Àr din uppgift att moderera och du lÀgger ner mycket tid pÄ det vilket uppskattas. Men nÀr du modererar sÄ Àr det trevligt om du kan hÄlla en god ton. DÄ kommer du fÄ mycket större genomslag och medlemmarna kommer att ha lÀttare att respektera dina beslut. Du behöver inte vara spydig i var och varannan mening eftersom du som moderator borde föregÄ med gott exempel.

HĂ€pp! Plats för nytt i stĂ€llet! En svart stĂ„lis fick just respass. Och av bara farten for jag ut ur OWG pĂ„ kuppen! 😳
Till rĂ„ga pĂ„ allt elĂ€nde blir den dessutom ersatt av en automatare!! 😳😳
Och det frĂ„n Citizen!!! 😳😳😳
20230318_135846.jpg

Jag fĂ„r gĂ„ och bikta mig imorgon tror jag. Inte mĂ„nga rĂ€tt denna förmiddag. 😂

HĂ€pp! Plats för nytt i stĂ€llet! En svart stĂ„lis fick just respass. Och av bara farten for jag ut ur OWG pĂ„ kuppen! 😳
20230318_135846.jpg

Jag fĂ„r gĂ„ och bikta mig imorgon tror jag. Inte mĂ„nga rĂ€tt denna förmiddag. 😂

Nu sÄ.

slapping-slap.gif

20230318_135846.jpg

VÀlförtjÀnt av en ordentlig slap.. :shifty:

Absolut, sjÀlvklart ska regler följas, men jag menar bara pÄ det att om en person ÀndÄ ska vara en representant/moderator, sÄ kan man vÀl ÀndÄ visa mognad och artighet. FörstÄr att alla inte Àr lika bra, men ska man ÀndÄ vara en som har "makt" sÄ kan man vÀl vara nÄgon man ser upp till och vara en förebild?

20230318_135846.jpg

Postar hĂ€r med för dubbel förnedring. â€ïžđŸŠ‡

AddText_03-18-02.45.33.jpg

Tillbaka
Topp