299 eur enligt tysken i filmen ovan.
Kan jag ÀndÄ leva med. Gillade den skarpt och ett gruppköp brukar vÀl kunna pressa det en aning.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
299 eur enligt tysken i filmen ovan.
Den Àr ju grym!Godmorgon!
![]()
Den har verkligen vuxit pÄ mig. Min första MT-G och den överraskar mycket positivt. Fint detaljarbete och rolig fÀrgkomboDen Àr ju grym!
I Japan: 3000kr + skatt.299 eur enligt tysken i filmen ovan.
HÄller tummarna för att den hamnar ungefÀr som 5000ss, men risken Àr vÀl att den sprÀnger 3000I Japan: 3000kr + skatt.
SÄ landar vÀl pÄ minst 3500kr i Sverige.
Och sen en gruppköpsrabatt sÄ landar vi pÄ 1995 kr. Perfekt!HÄller tummarna för att den hamnar ungefÀr som 5000ss, men risken Àr vÀl att den sprÀnger 3000
Den Àr riktigt bra.Fick paket frÄn Klockmaster Globen idag, hittade bla den hÀr i det
![]()
BĂ€sta moddenSnygg mod!
![]()
Snyggast fÀrgkombo för rangemannenFick paket frÄn Klockmaster Globen idag, hittade bla den hÀr i det
![]()
Tur att nÄn frÄn familjen hepanter hÄller stilenEn av favoriterna pÄ igen
![]()
TÀnkte sammaTur att nÄn frÄn familjen hepanter hÄller stilen![]()
@kevinhawk1996 @Derix Kunde inte sÀga ifrÄn rollen i nya expandablesTur att nÄn frÄn familjen hepanter hÄller stilen![]()
Men det Àr lite dÄligt att vi inte synkat dem, pinsamt ju @Derix![]()
Nice, en sÄn ska jag lÀgga till samlingen nÄgon gÄng. Hoppas hitta en lite estetiskt risig pÄ ebay och byta klÀder med min röda g7900. Snygg i svart ocksÄ
Det gÀller inte att vara fÀrgblind om man söker jobb hos Casio. MÄste ha rekord i olika fÀrgkombinationer eller?Lite fler nyheter frÄn WUS
![]()
![]()
![]()