• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Man kan ocksÄ följa reglerna istÀllet för att spamma, speedposta och skriva annonser rÀtt i trÄdarna för att sedan gnÀlla pÄ att det modereras bort. Det Àr knappast sÄ att det modereras hÄrt. SpÀrren Àr 50 inlÀgg av en anledning.

HÄller helt med dig hÀr, sen Àr det ju inte svÄrt skriva 50 (vettiga/posta bilder inlÀgg) utan att spamma sönder. Typ ett bildinlÀgg, nÄgon kommentar eller tanke om nÄgot annat och vips en mÄnad senare fÄr man tillgÄng till k&s.

En annan skulle ju behöva en mĂ„nad utan tillgĂ„ng till k&s snarare 😅

HÄller helt med dig hÀr, sen Àr det ju inte svÄrt skriva 50 (vettiga/posta bilder inlÀgg) utan att spamma sönder. Typ ett bildinlÀgg, nÄgon kommentar eller tanke om nÄgot annat och vips en mÄnad senare fÄr man tillgÄng till k&s.

En annan skulle ju behöva en mĂ„nad utan tillgĂ„ng till k&s snarare 😅
Grejen Àr inte sakbudskapet. DÀr hÄller vi nog med allihop. PoÀngen Àr hur budskapet framförs.

Lite finess nÀr det framförs tas förmodligen emot pÄ ett sÀtt sÄ att man lyssnar och tÀnker, javisst, det var lite dumt gjort. Jag gör bÀttre nÀsta gÄng.

Reflekterar lite...
TĂ€nk sjĂ€lv nĂ€r lagens lĂ„nga arm fĂ„ngar dig nĂ€r du vet att du har gjort dumt. Är de schyssta sĂ„ tĂ€nker du förmodligen, ja det var inge bra gjort. Jag ska (försöka) bĂ€ttra mig. Är de dryga sĂ„ sĂ€ger du förmodligen nĂ„got otrevligt nĂ€r rutan Ă€r uppvevad och de vĂ€nder pĂ„ klacken och lĂ€mnar dig och din bil.
...vilken vill du mötas av? Vilken tror du Ätvinner respekt hos dig (och andra)?

För mig Àr det i a f uppenbart. Och tillika dÀr "problemet", om det nu Àr det, finns.

Klocka för topic.
Först kĂ€ndes det snopet och lite trist att ha OWG-klantat till det. Men nu kĂ€nns det bĂ€ttre igen 😁
Mysmekar cykel som fÄr nya bromsar i vÀrre snitt Àn original.
20230318_153406.jpg
20230318_153356.jpg

Sen fĂ„r man nog beakta att en moderator kanske mĂ„ste sĂ€ga till dussintals gĂ„nger, om inte mer, varje dag. Om samma saker. Är nog inte alltid det lĂ€ttaste att visa ens gladaste sida jĂ€mt. 😅
Absolut det förstÄr jag verkligen. Men bara för man har makt sÄ kan man kanske inte göra som man vill?

Tillex poliser, som jobbat lÀnge inom yrket, fÄr de bete sig som dem vill och göra de som dem sjÀlva vill bara för att de mött nÄgra idioter tidigt pÄ dygnet/veckan?!

Tycker ÀndÄ, hur jobbigt de mÄ vara, att man ska visa gott exempel Àven om det Àr jobbigt vissa dagar. Men som sagt det Àr mina egna tankar och dÄ jag hade fungerat som moderator.

LördagkvÀll och har inget annat alternativ till G-shock i nÀstan 2 veckor till sÄ jag hÄller mig till denna trÄd.
Vanligt folk tittar pĂ„ nĂ„n film men jag tittar pĂ„ klockvideor pĂ„ tuben. Önskar alla en trevlig fortsĂ€ttning pĂ„ helgen! đŸ„ł

20230318_214156.jpg

20230318_214901.jpg

Dags för förmiddagskaffet.

Sen blir det fortsatt cykelmek tÀnkte jag. Frambromsinstallationen blev klar igÄr, slangdragning inuti ramen av bakbromsens bromsslang gjorde att det blev stopp igÄr. BestÀllde verktyg för det igÄr, men fiffade ocksÄ pÄ en McGyver-lösning som jag tÀnkte prova nu.
20230319_105745.jpg

Skönt att kunna byta klocka som man behagar 😛

Tillbaka
Topp