Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Har inte sÄlt nÄn av mina tvÄ tidigare OWG-GsHanden upp om man funderar pÄ att sÀlja owg mars klockan sen
Har oxÄ klurat pÄ nyansen pÄ stÄloak en.. Den röda och turkosa ser halv-ok ut, men skulle vilja se baklocket oxÄ för att se bÀttre...
Annonsturkos:
Min turkosa (Ă€kta)
Annons-stÄlis:
SvÄgerns Àkta (i dagsljus) :
Edit.. StÄlisen och turkosa anmÀlda som fejk nu...
Vaaaa? Ăr inte du kĂ€nd för att flippaHar inte sĂ„lt nĂ„n av mina tvĂ„ tidigare OWG-Gs
Skulle krÀvas enormt mycket för mig att ha pÄ mig guld, men den dÀr Àr ett undantag, sjukt snygg Àr den faktiskt!FortsÀtter med denna Àven idag, förvÄnad över hur mycket jag gillar den.
Den Àr fejk. Jag anmÀlde den pÄ Tratten, men för sent.. Dom hann sÀljas innan dom blev spÀrradeTexten runt bezeln ser vÀldigt grov ut. Fejk röstar jag.
Ăr inte heller mycket för guld egentligen, speciellt inte polerat. Guldtonen pĂ„ denna Ă€r dock lite snĂ€llare och inte lika "In your face" som stĂ„l-guldaren tex. DĂ€remot den nya guldaren, den kommer jag köpa.Skulle krĂ€vas enormt mycket för mig att ha pĂ„ mig guld, men den dĂ€r Ă€r ett undantag, sjukt snygg Ă€r den faktiskt!
KĂ€nns lite för "diamantig" för min smak, mycket glitter effekt. Men ja den kanske Ă€r mycket snyggare IRL.Ăr inte heller mycket för guld egentligen, speciellt inte polerat. Guldtonen pĂ„ denna Ă€r dock lite snĂ€llare och inte lika "In your face" som stĂ„l-guldaren tex. DĂ€remot den nya guldaren, den kommer jag köpa.
Den kan sÀkert upplevas lite glittrig, tÀnk en skön brÀnna och en lagom blingig square. Kan vÀl inte gÄ fel, kÀnner jagKÀnns lite för "diamantig" för min smak, mycket glitter effekt. Men ja den kanske Àr mycket snyggare IRL.
Liten uppdatering - jag har varit i kontakt med köparen av stÄl-Oaken, han vet nu att den sannolikt Àr fejk, sÄ förhoppningsvis löser det sig - ev. med hjÀlp av @Tradera .Den Àr fejk. Jag anmÀlde den pÄ Tratten, men för sent.. Dom hann sÀljas innan dom blev spÀrrade
Haha, dÄ fÄr du antingen sola snabbt som attan, eller lÄta den ligga orörd till sommaren tror jag!Den kan sÀkert upplevas lite glittrig, tÀnk en skön brÀnna och en lagom blingig square. Kan vÀl inte gÄ fel, kÀnner jag
MÄlade upp ett optimalt scenario, den gÄr sÀkert att bÀra som blekfet utan att skÀmmas ocksÄHaha, dÄ fÄr du antingen sola snabbt som attan, eller lÄta den ligga orörd till sommaren tror jag!
Tror att en GBD-200 Àr grym för ÀndamÄlet. MIP-displayen Àr ju löjligt tydlig och det finns ju massa lattjo trÀningstimers. Har ju en som ligger och vÀntar pÄ mig i april, talar med erfarenhet frÄn GBX-100...Funderar pÄ om jag skulle skaffa mig en ny klocka till gymmet efter OWG March. Har tidigare anvÀnt Apple Watch till all trÀning men vill sÄ klart köra G-Shock!
PulsmÀtning etc. Àr inte sÄ viktigt, utan tÀnker att jag egentligen endast vill kunna ta tiden samt se vad klockan Àr, sÄ tekniskt sett skulle jag kunna köra min GW-M5610 eller GW-6900, men sÄ trÄkigt ska vi inte ha det Kollat lite pÄ GBD-200, vad sÀger trÄden om den modellen för ÀndamÄlet?
GÄr det att tipsa dom andra tvÄ vinnarna oxÄ vore det ju bra.Liten uppdatering - jag har varit i kontakt med köparen av stÄl-Oaken, han vet nu att den sannolikt Àr fejk, sÄ förhoppningsvis löser det sig - ev. med hjÀlp av @Tradera .
NÀr du sÀger det sÄ dÀr lÄter den inte alls felDen kan sÀkert upplevas lite glittrig, tÀnk en skön brÀnna och en lagom blingig square. Kan vÀl inte gÄ fel, kÀnner jag
KöööööööööööööpNÀr du sÀger det sÄ dÀr lÄter den inte alls fel
Ahhhh kul med fler projektDW-5700C (1987) bredvid DW5750E (2018).
36 Ă„r har satt sina spĂ„r, glaset Ă€r repig, kantstött och knapparna pekar Ă„ alla möjliga hĂ„ll men Ă€lskarân Ă€ndĂ„
HĂ„ller pĂ„ att testa fram en ny bezel, lite justeringar kvar. Men ska nog bestĂ€lla en eftermarknads bezel nĂ„n gĂ„ngâŠ
(FörlÄt att dom inte synkade)
BÀttre bild pÄ KingenGX-56RC-1JF
GW-8200K-9JR, GA-2100K-9AJR och GMD-W5600K-9JR
BÀttre bild pÄ Kingen