Nu blir det bubbelbad 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Funkar vÀl??
![]()
![]()
Ytterligare exempel
![]()
SvÀrsonen körde min MÄnoak som bröllops-G nÀr dotra gifte sig. Och jag RoséstÄl dagen till Àra
![]()
..
Roosterman har postat finfina exempel.
HĂ€r kommer ett par till ;
![]()
![]()
Ăhh, ett till exempelIofs inte superdressig skjorta... Men skjorta
![]()
DĂ„ blir jag vĂ€l sĂ„ illa tvungen att skruva isĂ€r och se efterĂppnade bara locket och bytte modul, sĂ„ jag vet tyvĂ€rr inte vad mojĂ€ngprylgrunkan har för fĂ€rg.
vackertYtterligare en Groda hÀr, en GWF-D1000-1ER. Den tillhör vÀl inte de mest intressanta modellerna, men den hÀr Àr i alla fall helt oanvÀnd och fullset. Sedan Àr det nÄn som har kladdat en namnteckning pÄ bandet, men eftersom det Àr mannen som konstruerat klockan, Satoshi Tanida, sÄ blir det ju lite kul. Han signerade ett par klockor nÀr han besökte Klockmaster Globen och det hÀr Àr en av dem.
![]()
![]()
Ytterligare en Groda hÀr, en GWF-D1000-1ER. Den tillhör vÀl inte de mest intressanta modellerna, men den hÀr Àr i alla fall helt oanvÀnd och fullset. Sedan Àr det nÄn som har kladdat en namnteckning pÄ bandet, men eftersom det Àr mannen som konstruerat klockan, Satoshi Tanida, sÄ blir det ju lite kul. Han signerade ett par klockor nÀr han besökte Klockmaster Globen och det hÀr Àr en av dem.
![]()
![]()
WonderlovelyVart paket öppning i bilen!
Helt klart min mest vÄgade klocka
![]()
Kul, att vi Àr tvÄWonderlovelyDÄ Àr vi tvÄ nu dÄ
![]()
Grym samlingVar minsann en bra dag för laddning utomhus idag.
![]()
Tack! Ja, den Àr faktiskt inte dum allsGrym samling
Jisses vad coolMitt stÀll sÀger hej
Kul att bÀgge Àr tyska dessutom
![]()