Inte likt kanske, men en GD-010Fick ett âidiot momentâ och var pĂ„ vĂ€g att sĂ€ga att det dĂ€r Ă€r ju ingen G-shock (stĂ„r bara lĂ€ngst upp i bild) sĂ„ ja, canât brain today, has the stupid![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Inte likt kanske, men en GD-010Fick ett âidiot momentâ och var pĂ„ vĂ€g att sĂ€ga att det dĂ€r Ă€r ju ingen G-shock (stĂ„r bara lĂ€ngst upp i bild) sĂ„ ja, canât brain today, has the stupid![]()
Ser trevlig ut! Satt med fingret pÄ köpknappen men lyckades hejda migPakÀÀÀÀt, fast jag hann inte ta kort pÄ pakÀÀÀÀtet![]()
![]()
PakÀÀÀÀt, fast jag hann inte ta kort pÄ pakÀÀÀÀtet![]()
![]()
Trevlig och enkel, sitter skönt trots/tack vare storlek, lÀtt, stora siffror, helt okej backlight - pÄminner lite om rangeman-ljuset men tvÄ lampor frÄn varsitt hÄll. Inte dundermycket funktioner, en enkel G-Shock helt enkeltSer trevlig ut! Satt med fingret pÄ köpknappen men lyckades hejda mig![]()
Jag tycker den sitter bra, men det Àr ju glapp mot banden. à andra sidan har jag inga problem med nÀstan nÄgon G hur de sitter, King eller GWG-1000, jag vill mena att jag har 17 - 17.5cm omkrets, men hittar inte mÄttbandet just nu sÄ kanske fÄr Äterkomma i frÄganVad jag sett har den en lÄng platt bakyta. Hur tycker du den sitter pÄ din handled? Vilken handledsomkrets har du?
SÄ jÀkla kul att bÄda dessa hamnade in i trÄdenLunch tillsammans med klockan som skriker 2000-tal
![]()
Jag gillar min nya DW-H5600.
![]()
Men undrar: varför börjar censorn lysa grönt av och till Àven nÀr nÄgon mÀtning inte Àr pÄslagen? Eller Àr mÀtning alltid aktiv i bakgrunden Àven nÀr man inte ser det pÄ displayen?
![]()
Och nÀr censorn lyser och jag lÀgger den ifrÄn mig sÄ lyser den lÀnge. Jag mÀtte upp över 3 minuter innan den slocknade...
Helt onödig batteriförbrukning!
![]()
Det gör inget om du skulle rÄka skicka den fel sÄ att den landar hos mig istÀlletInte ofta jag Àr ute den hÀr tiden, men nÀr man skall skicka paket med en GShock i sÄ vill jag ju att den kommer fram före helgen
![]()