Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Tack sjÀlvJag vill rikta ett stort tack till @-RI- för möjligheten att fÄ köpa min graal nÀr det gÀller G-Shocks. Har varit sugen pÄ en GWF-D1000 ett par Är nu, men trodde aldrig jag skulle ha möjligheten att Àga en Antarctic Research ROV. Framförallt inte i detta skick. Nu blev det helt plötsligt svÄrt att bestÀmma om man ska lÄta plasten sitta kvar eller inte
![]()
Gratulerar! Den Àr riktigt fin! Jag tog bort plasten pÄ min direkt.Jag vill rikta ett stort tack till @-RI- för möjligheten att fÄ köpa min graal nÀr det gÀller G-Shocks. Har varit sugen pÄ en GWF-D1000 ett par Är nu, men trodde aldrig jag skulle ha möjligheten att Àga en Antarctic Research ROV. Framförallt inte i detta skick. Nu blev det helt plötsligt svÄrt att bestÀmma om man ska lÄta plasten sitta kvar eller inte
![]()
Det Àr ofta problemet nÀr de Àr för finaTack sjÀlvJag hade inte mage att ta bort plasten och kÀnde ganska direkt att den var för fin för mig. Det Àr enligt mig den absolut bÀsta varianten, Àr glad att den kom till dig, kÀnns helt rÀtt
![]()
Stort tack! Kan meddela att plasten har Äkt avGratulerar! Den Àr riktigt fin! Jag tog bort plasten pÄ min direkt.Den Àr ju DLC-behandlad sÄ det blir inga repor pÄ den.
![]()
![]()
FK Àr fina grejerBygg-G.![]()
Snyggt! Jag tog den rödaVart paketöppning i bilen i vanlig ordning. JÀkla kul modell fÄr forska vidare i den senare, vill minnas att jag sÄg en tidigare i trÄden. Jag knep den andra frÄn tratten
![]()
Det fungerade utmÀrkt, Àr omvÀnd vad det gÀller g-shock. För ett tag sen hade jag knappt tagit pÄ mig en, nu Àlskar jag skitenSÄklart man tar pÄ sig linneskjorta till fin-G:n.![]()
![]()
Det dÀr ser inte bra ut alls. SÀlj den dÀr till mig sÄ du slipper skÀmmas (klockan dÄ och inte tandlÀkarstolenGodmorgon frÄn tandlÀkarstolen![]()
NÀÀ, stÄlisen sitter stadigt i samlingenDet dÀr ser inte bra ut alls. SÀlj den dÀr till mig sÄ du slipper skÀmmas (klockan dÄ och inte tandlÀkarstolen)
Kunde gÄttNÀÀ, stÄlisen sitter stadigt i samlingen![]()