• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Denna klockan sitter fantastisk skönt.
image.jpg

Jag vill rikta ett stort tack till @-RI- för möjligheten att fĂ„ köpa min graal nĂ€r det gĂ€ller G-Shocks. Har varit sugen pĂ„ en GWF-D1000 ett par Ă„r nu, men trodde aldrig jag skulle ha möjligheten att Ă€ga en Antarctic Research ROV. Framförallt inte i detta skick. Nu blev det helt plötsligt svĂ„rt att bestĂ€mma om man ska lĂ„ta plasten sitta kvar eller inte 🙈

IMG_0667.jpeg

Jag vill rikta ett stort tack till @-RI- för möjligheten att fĂ„ köpa min graal nĂ€r det gĂ€ller G-Shocks. Har varit sugen pĂ„ en GWF-D1000 ett par Ă„r nu, men trodde aldrig jag skulle ha möjligheten att Ă€ga en Antarctic Research ROV. Framförallt inte i detta skick. Nu blev det helt plötsligt svĂ„rt att bestĂ€mma om man ska lĂ„ta plasten sitta kvar eller inte 🙈

IMG_0667.jpeg
Tack sjĂ€lv 🙂 Jag hade inte mage att ta bort plasten och kĂ€nde ganska direkt att den var för fin för mig. Det Ă€r enligt mig den absolut bĂ€sta varianten, Ă€r glad att den kom till dig, kĂ€nns helt rĂ€tt đŸžđŸ‡ŠđŸ‡¶

IMG_0667.jpeg
Gratulerar! Den Ă€r riktigt fin! Jag tog bort plasten pĂ„ min direkt. 😆 Den Ă€r ju DLC-behandlad sĂ„ det blir inga repor pĂ„ den. 🙂
1000022930.jpg

Senast Àndrad:
Har ju haft problem med icke responsiva knappar pÄ Mudmaster, tvÄ st, frÄn dag ett.

Sket i garantin och öppnade. Visade sig att de dĂ€r smĂ„ metall-flĂ€rparna som ska komma i kontakt med kretskortets kontakter vid nedtryck inte var tillrĂ€ckligt utĂ„tböjda. Böjde till alla lite lĂ€tt och nu fungerar alla knappar perfekt. 👍

PXL_20250210_121128130.jpg

Tack sjĂ€lv 🙂 Jag hade inte mage att ta bort plasten och kĂ€nde ganska direkt att den var för fin för mig. Det Ă€r enligt mig den absolut bĂ€sta varianten, Ă€r glad att den kom till dig, kĂ€nns helt rĂ€tt đŸžđŸ‡ŠđŸ‡¶
Det Ă€r ofta problemet nĂ€r de Ă€r för fina 😅 Ska bli vĂ€ldigt kul att lĂ€ra kĂ€nna den! Min spontana tanke Ă€n sĂ„ lĂ€nge Ă€r att den Ă€r bĂ€ttre Ă€n vad jag först vĂ„gat tro. KvalitetskĂ€nslan Ă€r nĂ„got helt annat Ă€n vad jag kĂ€nt i nĂ„gon G-Shock tidigare 😍

Gratulerar! Den Ă€r riktigt fin! Jag tog bort plasten pĂ„ min direkt. 😆 Den Ă€r ju DLC-behandlad sĂ„ det blir inga repor pĂ„ den. 🙂
1000022930.jpg
Stort tack! Kan meddela att plasten har Äkt av :cool: Men har nog aldrig tidigare tagit emot lika mycket att ta bort plasten som pÄ denna. Troligen pÄ grund av det fina skicket.

Under ett besök hos Magnusson Ur en gĂ„ng sĂ„ var jag lite sugen pĂ„ att testa MRG-B5000. ButiksbitrĂ€det tog fram den och började ta bort plasten. Jag började fĂ„ lite dĂ„ligt samvete sĂ„ sade att jag kan strunta i att testa den om den behöver plastas av. Fick dĂ„ svaret "Äh, jag förstĂ„r inte varför Casio sĂ€tter plast pĂ„ dessa Ă€ndĂ„. DLC-behandlingen klarar sig bĂ€ttre pĂ„ egen hand" 😅

Senast Àndrad:
Surfar runt lite pÄ sÀljes. En ordentligt mÀrkt och repad Rolex lÀggs ut för 315000kr.
Och jag som fĂ„r Ă„gren nĂ€r en 1000kr G-shock fĂ„r ett mĂ€rke...đŸ«€

Bild för att hÄlla Àmnet.

1000006599.jpg

Tillbaka
Topp