Det vÀrsta Àr att det borde rÀcka med att byta modul för att fÄ till dessa. Betyder det att man ska behöva köpa tvÄ alltsÄ!?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Det vÀrsta Àr att det borde rÀcka med att byta modul för att fÄ till dessa. Betyder det att man ska behöva köpa tvÄ alltsÄ!?
Ja, vem vill rÄka repa det dÀr baklocket??SÄg en reverse bullbar pÄ Vinted
![]()
TÀnker att det kan vara nÄgon av dessa herrar som sÀljer i sÄ fall?Ja, vem vill rÄka repa det dÀr baklocket??
SÄhÀr lÄng tid senare, och man sörjer fortfarande den bannade skratt-emojin.TÀnker att det kan vara nÄgon av dessa herrar som sÀljer i sÄ fall?
![]()
KööööööööööpDet vÀrsta Àr att det borde rÀcka med att byta modul för att fÄ till dessa. Betyder det att man ska behöva köpa tvÄ alltsÄ!?![]()
MisstÀnker att det Àr samma infÀstning som pÄ övriga stÄlisar och titanare.Gummit som sitter pÄ denna MRG-B5000R, tror ni det skulle gÄ att montera pÄ andra fyrkanter?(kanske redan har diskuterats?)
![]()
Det dÀr Àr ju en sÄn dÀr G som jag rÄkade köpa i mÄndagsLördagslyx.![]()
SÄg det, bra rÄkat!Det dÀr Àr ju en sÄn dÀr G som jag rÄkade köpa i mÄndags![]()
Blir nÄt att se fram mot att prova 1a AprilSÄg det, bra rÄkat!
Frog le analouge?Jag "rÄkade" handla idag ocksÄ. KÀndes lite tomt i lÄdan.
![]()
Nej, vÀntar pÄ nÀsta giftigaFrog le analouge?![]()
Vi fĂ„r i alla fall glĂ€dja oss över lavetten samt att vi kommer fĂ„ se bilder pĂ„ nya GW-5000 hĂ€r i trĂ„denĂr ju lördagkvĂ€ll och jag vĂ€ntar pĂ„ en ny vit G-shock nu pĂ„ tisdag. Tanken att vĂ€nta nĂ€stan 2 veckor pĂ„ att ta pĂ„ sig en ny klocka Ă€r ju för obarmhĂ€rtig. Dessutom kĂ€nns det extra kul att vĂ€xla frĂ„n en svart nĂ€r den nya vita kommer.
SÄ jag har ju starka förmildrande omstÀndigheter.![]()
FrÄgan Àr om inte de lÀttkrÀnktas tid Àr förbi och dÀrmed borde humor Äterinföras fortast möjligt!SÄhÀr lÄng tid senare, och man sörjer fortfarande den bannade skratt-emojin.![]()