• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Silver med svart tavla och svart med grön tavla Àr de tvÄ bÀsta. :D
silvsv.jpg svgroen.jpg

(Man kan ju byta fÀrg pÄ knapparna ocksÄ, testade i PS, men det blev lite för visuellt rörigt imo.)

Edit: EN grön knapp... kanske den övre högra, skulle ev. vara pricken över "i"... hmm đŸ€” (pĂ„ den svart/gröna alltsĂ„)
Det vĂ€rsta Ă€r att det borde rĂ€cka med att byta modul för att fĂ„ till dessa. Betyder det att man ska behöva köpa tvĂ„ alltsĂ„!? đŸ« 

Är ju lördagkvĂ€ll och jag vĂ€ntar pĂ„ en ny vit G-shock nu pĂ„ tisdag. Tanken att vĂ€nta nĂ€stan 2 veckor pĂ„ att ta pĂ„ sig en ny klocka Ă€r ju för obarmhĂ€rtig. Dessutom kĂ€nns det extra kul att vĂ€xla frĂ„n en svart nĂ€r den nya vita kommer.
SĂ„ jag har ju starka förmildrande omstĂ€ndigheter. đŸ€“

Är ju lördagkvĂ€ll och jag vĂ€ntar pĂ„ en ny vit G-shock nu pĂ„ tisdag. Tanken att vĂ€nta nĂ€stan 2 veckor pĂ„ att ta pĂ„ sig en ny klocka Ă€r ju för obarmhĂ€rtig. Dessutom kĂ€nns det extra kul att vĂ€xla frĂ„n en svart nĂ€r den nya vita kommer.
SĂ„ jag har ju starka förmildrande omstĂ€ndigheter. đŸ€“
Vi fÄr i alla fall glÀdja oss över lavetten samt att vi kommer fÄ se bilder pÄ nya GW-5000 hÀr i trÄden ;)

Tillbaka
Topp