Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
BatteribyteMin G-shock oak har slutat funka sÄg jag precis. Inte anvÀnt den pÄ vÀldigt lÀnge. Kan det vara batteriet, eller Àr det nÄgot annat?
Suck! Jag som ville sĂ€lja denâŠBatteribyte![]()
Min G-shock oak har slutat funka sÄg jag precis. Inte anvÀnt den pÄ vÀldigt lÀnge. Kan det vara batteriet, eller Àr det nÄgot annat?
Vet du var det gÄr att köpa batteri? Clas Ohlson?En av mina oaks slutade ocksÄ att funka. En klocka som jag knappt anvÀnt. Tror batteritiden Àr kort pÄ dessa, inte bara för att de har analoga visare men nÄt drar mer ström Àn nödvÀndigt.
Ja, kolla pÄ Shockbase pÄ modell sÄ ser du vad för batteri det ska varaVet du var det gÄr att köpa batteri? Clas Ohlson?
Tack!Ja, kolla pÄ Shockbase pÄ modell sÄ ser du vad för batteri det ska vara![]()
2-3ÄrEn av mina oaks slutade ocksÄ att funka. En klocka som jag knappt anvÀnt. Tror batteritiden Àr kort pÄ dessa, inte bara för att de har analoga visare men nÄt drar mer ström Àn nödvÀndigt.
2st SR726W ska du ha
Har inte hela referensen i huvudet, men det Àr den hel svarta.2st SR726W ska du ha
Vilken modell av GA-2100 har du??![]()
Köööööp!Tittar lite pÄ vinted
Aldrig köpt dÀr?
Ăkta?
Jag Àr inte bra pÄ att se sÄnt. (Edit, helt oduglig)
KööööptKöööööp!
BakplÄten, battlescars pÄ bezeln, allt ser Àkta ut![]()
BÀsta termosmuggen i vÀrlden
![]()