• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Ready for action 🎣
IMG_5425.jpeg

Heads-Up, nĂ„gon i trĂ„den som Ă€r intresserad av att ta över min GWF-A1000BRT-1AER (”Borneo Rainbow Toad”)?
Klockan Àr i sÄ nÀra nyskick en lite anvÀnd klocka kan vara, ren och fin, inga repor eller mÀrken. Givetvis fullset med cert stÀmplat av svensk ÄterförsÀljare.
Som vanligt har jag svÄrt att komma överens med alltför fÀrgglada klockor, dÀrför hoppas jag den fÄr komma till ett hem dÀr den kommer att anvÀndas mera.
Prisbilden pÄ de hÀr Àr ju extremt spretig, men skicka gÀrna ett pm med ett rimligt bud och dina frÄgor sÄ tar vi det dÀrifrÄn.

IMG_0061.jpeg
IMG_0063.jpeg
IMG_0064.jpeg
IMG_0067.jpeg

Min G-shock oak har slutat funka sÄg jag precis. Inte anvÀnt den pÄ vÀldigt lÀnge. Kan det vara batteriet, eller Àr det nÄgot annat?

En av mina oaks slutade ocksÄ att funka. En klocka som jag knappt anvÀnt. Tror batteritiden Àr kort pÄ dessa, inte bara för att de har analoga visare men nÄt drar mer ström Àn nödvÀndigt.

Tillbaka
Topp