Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt hÀftig, stort grattisSvÄrslaget för en klocka pÄ lÀnk
![]()
TÀnk pÄ att det ofta sitter stift som hÄller bandet under extraflÀrparna. SÄ du inte börjar bryta o bÀnda nÀr du lossat skruvarna.Jag tÀnkte byta batteri pÄ min mudmaster. Finns det nÄgot att tÀnka pÄ? Ser inte superkomplicerat ut pÄ videorna.
AppropĂ„ band frĂ„n Ali....Denna förtjĂ€nade en chans till, mĂ„ste dock fixa tiden och datum (tur YouTube finns)âŠ
![]()
Och bestÀlla rÀtt skruvar för gummit samt nog nÄgot mer band om en ÀndÄ ska köpa (och vÀnta pÄ) frÄn Aliexpress![]()
Till och med jag lyckades med god hjÀlp av lite videokoll före. Bara att ta det lugnt och metodiskt och följa arbetsgÄngen i videon sÄ gÄr det fint.Jag tÀnkte byta batteri pÄ min mudmaster. Finns det nÄgot att tÀnka pÄ? Ser inte superkomplicerat ut pÄ videorna.
Hur stort bÀrs den dÀr?Börjar klia i avtryckarfingret... Men behöver lite kapital. Fin trÄdrabatt pÄ en tungviktare
2300 kr skickat.
![]()