SjÀlvlys?6900 idag med![]()
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
SjÀlvlys?6900 idag med![]()
![]()
Ăj, snyggt!Tack igen @T-wiz för hjĂ€lpen, landa idag. Hur go som helst![]()
![]()
Edit: en grej bara, vad Àr det för skitlÄdor Casio anvÀnder numera. Hur dyr kan en klassisk plÄtburk va![]()
Hoppas det inte Ă€r nĂ„got fel pĂ„ den dĂ„ det Ă€r min annons, sĂ€g gĂ€rna till isĂ„fallMissar jag nĂ„got uppenbart (tycker den inte ser extremt sliten ut vĂ€ll) varför denna nu Ă€r inne pĂ„ sin tredje âstartâ pĂ„ tradera?
![]()
Casio G-Shock Mudmaster GWG-1000
Utropspris: 1899 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-05-25 18:59:11. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Ana-digi klockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Ska kolla med en bekantHoppas det inte Ă€r nĂ„got fel pĂ„ den dĂ„ det Ă€r min annons, sĂ€g gĂ€rna till isĂ„fallĂr nĂ„gon hĂ€r sugen kan jag sĂ€lja den hĂ€r sĂ„ slipper man Traderas köpskydd
![]()
Jag PM:ade ocksĂ„ dig om den!Hoppas det inte Ă€r nĂ„got fel pĂ„ den dĂ„ det Ă€r min annons, sĂ€g gĂ€rna till isĂ„fallĂr nĂ„gon hĂ€r sugen kan jag sĂ€lja den hĂ€r sĂ„ slipper man Traderas köpskydd
![]()