• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

6900 idag med đŸ€“
IMG_1896.jpeg
SjĂ€lvlys? 😉

Dagens roligaste hÀndelse.
Är sektionschef pĂ„ ett av vĂ„ra större företag i landet. Befinner mig i USA för att tillsammans med ledningsgruppen dels ha en workshop tillsammans med vĂ„r amerikanska kollega i ledningsgruppen, dels trĂ€ffa de amerikanska medarbetarna.
Vi körde en presentation för medarbetarna om lite av innehÄllet i workshopen tillsammans med en presentation av oss sjÀlva.
Eftersom jag Àr vÀl klockintresserad sÄ Àr det nÄgot roligt att lyfta fram. Det Àr trots allt inte sÄ ovanligt, Àven om vi hÀr vÀl kanske Àr vÀl skadade i sammanhanget.
Visade mitt egengjorda G-shock-klockstÀll, det ni har sett förut, pÄ en mindre, rÀtt liten, bild.
Efter presentationen kommer en medarbetare (frĂ„n Kina) fram och sa "I saw it was written Never Give Up on it." (jag har ju etsat in det pĂ„ Kanji). Sen var isen bruten. 😁
Han hade ett antal klockor, flera Ă€n hans fru tyckte var nödvĂ€ndiga 😂

SĂ„ som sagt, klockintresset förenar oss! đŸ€©

Missar jag nĂ„got uppenbart (tycker den inte ser extremt sliten ut vĂ€ll 🙃 ) varför denna nu Ă€r inne pĂ„ sin tredje ”start” pĂ„ tradera?

Missar jag nĂ„got uppenbart (tycker den inte ser extremt sliten ut vĂ€ll 🙃 ) varför denna nu Ă€r inne pĂ„ sin tredje ”start” pĂ„ tradera?

Hoppas det inte Ă€r nĂ„got fel pĂ„ den dĂ„ det Ă€r min annons, sĂ€g gĂ€rna till isĂ„fallđŸ«Ł Är nĂ„gon hĂ€r sugen kan jag sĂ€lja den hĂ€r sĂ„ slipper man Traderas köpskydd 😊

Om nĂ„gon Ă€r sugen pĂ„ en Frogman Borneo Rainbow Toad i nĂ€rmast nyskick sĂ„ Ă€r det hĂ€r ett bra tillfĂ€lle 🙂

IMG_0061.jpeg

Tillbaka
Topp