• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Bilskruvar-G 👍
IMG_20250520_190539.jpg
Är det en 1,4 tdi?😁

Fick bort kondensen jag hade. Torkade ur med hjÀlp av ris och bytte batteri och smorde in packningen. Klarade hel dag pÄ badhuset utan kondens. Men jag var lite nervös.

JĂ€kla trevlig klocka tycker jag.
FÀrskpotatispremiÀr
Finns mÄnga dyra och sÀllsynta g-shock och annat jag skulle vilja ha. Men jag gillar verkligen att köpa en lagom sliten för nÄgra hundra med slut batteri. Blir sÄ bekymmersfritt Àgande nÀr det mesta det kan kosta Àr nÄgra fÄ hundringar. NÄgon mer som gillar det?

Finns mÄnga dyra och sÀllsynta g-shock och annat jag skulle vilja ha. Men jag gillar verkligen att köpa en lagom sliten för nÄgra hundra med slut batteri. Blir sÄ bekymmersfritt Àgande nÀr det mesta det kan kosta Àr nÄgra fÄ hundringar. NÄgon mer som gillar det?
Klart man gillar att köpa G för nĂ„gra hundringar đŸ€—. Men jag ser nog gĂ€rna att dom Ă€r i bra skick... Sen kan man ju ha tokflyt och lyckas köpa en extremt sĂ€llsynt för den pengen.
En DW-6900 Rays t ex â˜ș
1000015142.jpg

Är lite sugen pĂ„ o testa en pulsklocka, springer en hel del och anvĂ€nder i dagslĂ€get ingen trĂ€ningsklocka alls. Hur stĂ„r sig typ gbdh2000, DWH5600 mot de klassiska trĂ€ningsmĂ€rkena?
NÄgon som kanske har nÄt liggandes ?

Tillbaka
Topp