• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rangeman.

PXL_20250522_153753010.jpg

Hej.

Jag har kört slut pÄ Ànnu en digital klocka frÄn casio.
Kör en automatisk diver pÄ handen nÀför tillfÀllet. Men den hÄller tiden för illa.
Har sneglat pÄ en gw-5610u eller en gw-5000u.
Klockan jag har pÄ handen nu vÀger samma som 5000u typ. Tycker den kÀnns klumpig. SÄ har siktat in mig mest pÄ en 5610u.
Enda som Ă€r lite frĂ„getecken Ă€r armbandet pĂ„ 5610u. Är det lika plastigt som pĂ„ min söndriga digitala frĂ„n casio sĂ„ hade det varit skönt att byta. NĂ„gon som har en bild pĂ„ en 5610u med 5000u armbandet pĂ„?
Enligt andra trÄdar sÄ passar det rakt pÄ.
Men jag Àr lite orolig över att det blir stor fÀrgskillnad mellan armband och boett.

Hej.

Jag har kört slut pÄ Ànnu en digital klocka frÄn casio.
Kör en automatisk diver pÄ handen nÀför tillfÀllet. Men den hÄller tiden för illa.
Har sneglat pÄ en gw-5610u eller en gw-5000u.
Klockan jag har pÄ handen nu vÀger samma som 5000u typ. Tycker den kÀnns klumpig. SÄ har siktat in mig mest pÄ en 5610u.
Enda som Ă€r lite frĂ„getecken Ă€r armbandet pĂ„ 5610u. Är det lika plastigt som pĂ„ min söndriga digitala frĂ„n casio sĂ„ hade det varit skönt att byta. NĂ„gon som har en bild pĂ„ en 5610u med 5000u armbandet pĂ„?
Enligt andra trÄdar sÄ passar det rakt pÄ.
Men jag Àr lite orolig över att det blir stor fÀrgskillnad mellan armband och boett.
5610 pĂ„ kombilĂ€nk = đŸ€˜

5610 pĂ„ kombilĂ€nk = đŸ€˜
Funkar inte för mig.
Jag har klockan nÀr jag snorklar sÄ dÄ sitter den utanpÄ vÄtdrÀkten. MÄste kunna justera storleken pÄ armbandet rÀtt mycket dom gÄngerna.
Sen har jag klockan fÀst i en ögla pÄ fiskejackan och dÄ Àr det skönt att det inte rasslar om den. Men det kanske inte kombi gör?

Bra fredag det hĂ€r, har fĂ„tt handledsskydden till GWG-B1000, samt spĂ€nnet tack vare @roosterman samt @Jockinho 👏 men Ă€ven ett paket till... Undrar vad de kan vara đŸ«Ł paketet skulle sĂ€kert klara av en större bomb iaf, sĂ„ vĂ€l emballerat de var đŸ‘ŒđŸ€€

1000002595.jpg
1000002596.jpg
1000002599.jpg
1000002600.jpg

Grymt fin b1000! Nu nĂ€r sommaren börjar komma kommer ocksĂ„ obligatoriska mudmastersuget 😅

Men en G pĂ„ vĂ€g iaf nĂ€sta vecka frĂ„n K&S đŸ€“

Grymt fin b1000! Nu nĂ€r sommaren börjar komma kommer ocksĂ„ obligatoriska mudmastersuget 😅

Men en G pĂ„ vĂ€g iaf nĂ€sta vecka frĂ„n K&S đŸ€“
Ba verkligen! Har haft den ett tag nu men valt att vĂ€nta tills ja fĂ„tt delarna 😋 super skönt pĂ„ armen Ă„ kĂ€nns extremt premium verkligen đŸ«Ł rekomenderas!

Finner dock en oroa att metall-bezln kan lÀtt repas...

Tillbaka
Topp