Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt egentligen att alla index fÄr plats med tanke pÄ hur brutalt stora dom Àr
Vad Àr det för ref? Riktigt cool!FredagkvÀll. Senaste dagarna har min nya Traska tjÀnstgjort som jobbklocka och den kommer nog att fortsÀtta göra det periodvis.
Efter jobbdag, gym och en stunds vila tar jag Ă„ter pĂ„ mig nyaste G-shocken. Gillar den skarpt. Trevlig helg till alla!ïž
![]()
Vad Àr det för ref? Riktigt cool!
Gissar att Du har ett skapligt batteri konto....?Ny frÀscha batteri istoppade
![]()
Bara tvÄ?!God fredag med 5040PG. PÄ tal om PG, man kanske borde börja köra dubbelpipigt sÄ man hinner rotera alla sina klockor?
![]()
Negativ, sÄ har du en chans att se tiden nu under sommarhalvÄretGomorron, vad ska man vÀlja idag? Possitiv lr. negativ GD-350...![]()
FÄr lyda min egen rek idag, födelsedags-GNegativ, sÄ har du en chans att se tiden nu under sommarhalvÄret![]()
Det hĂ€r med G-shock Ă€r ju ett riktigt kaninhĂ„l alltsĂ„âŠ
Ju mer man hÀnger i den hÀr trÄden desto dyrare blir det
Nu har jag fĂ„tt tvĂ„ngstankar om att göra nedanstĂ„ende modâŠĂ€r det nĂ„gon som sitter pĂ„ nĂ„got liknande och kan visa resultatet?
Det jag vill testa Àr att ta en G med militÀrgrön tavla, tex
![]()
âŠoch sĂ€tta pĂ„ denna mod med integrerat gummi.
![]()
Borde bli stenhÄrt, eller?![]()
Jo den Ă€r nog grymt fin som den Ă€r, men du vet hur det Ă€r nĂ€r man fĂ„r en fix idĂ©Behövs ingen mod pĂ„ den dĂ€r, nytt gummi möjligtvis. Den Ă€r grymt trevlig! (Ăgt sjĂ€lv)![]()