• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

🙂
IMG_20250627_125340.jpg

FredagkvÀll. Senaste dagarna har min nya Traska tjÀnstgjort som jobbklocka och den kommer nog att fortsÀtta göra det periodvis.
Efter jobbdag, gym och en stunds vila tar jag Ă„ter pĂ„ mig nyaste G-shocken. Gillar den skarpt. Trevlig helg till alla! ⌚đŸș

1000016356.jpg

FredagkvÀll. Senaste dagarna har min nya Traska tjÀnstgjort som jobbklocka och den kommer nog att fortsÀtta göra det periodvis.
Efter jobbdag, gym och en stunds vila tar jag Ă„ter pĂ„ mig nyaste G-shocken. Gillar den skarpt. Trevlig helg till alla! ⌚đŸș

1000016356.jpg
Vad Àr det för ref? Riktigt cool!

Vad Àr det för ref? Riktigt cool!

GST-B500AD-3AER. Vad jag vet finns den bara kvar hos Klockmaster av nordiska handlare. De har haft 4st i lager sedan kanske 1 Ă„r för 4198kr, och jag har vĂ€ntat pĂ„ en prissĂ€nkning. SĂ„ jag köpte i Rhodos för €300.
Men ser att Klockmaster nu har sÀnkt till 3568kr!

Senast Àndrad:
Det hĂ€r med G-shock Ă€r ju ett riktigt kaninhĂ„l alltsÄ 

Ju mer man hĂ€nger i den hĂ€r trĂ„den desto dyrare blir det đŸ˜±đŸ˜

Nu har jag fĂ„tt tvĂ„ngstankar om att göra nedanstĂ„ende mod Àr det nĂ„gon som sitter pĂ„ nĂ„got liknande och kan visa resultatet?

Det jag vill testa Àr att ta en G med militÀrgrön tavla, tex
IMG_4354.png

och sÀtta pÄ denna mod med integrerat gummi.

IMG_4355.png

Borde bli stenhĂ„rt, eller? 😀

Det hĂ€r med G-shock Ă€r ju ett riktigt kaninhĂ„l alltsÄ 

Ju mer man hĂ€nger i den hĂ€r trĂ„den desto dyrare blir det đŸ˜±đŸ˜

Nu har jag fĂ„tt tvĂ„ngstankar om att göra nedanstĂ„ende mod Àr det nĂ„gon som sitter pĂ„ nĂ„got liknande och kan visa resultatet?

Det jag vill testa Àr att ta en G med militÀrgrön tavla, tex
IMG_4354.png

och sÀtta pÄ denna mod med integrerat gummi.

IMG_4355.png

Borde bli stenhĂ„rt, eller? 😀

Behövs ingen mod pĂ„ den dĂ€r, nytt gummi möjligtvis. Den Ă€r grymt trevlig! (Ägt sjĂ€lv) 😎

Tillbaka
Topp