Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Mycket pengar, men hygglig rabatt. 1 st kvar...
- Klart hÀftigaste Oaken till halva priset! Indexen som Àndrar fÀrg i olika ljus, min favorit
Och sĂ„ fĂ„r man ju med en âPorter-Bagâ ocksĂ„ (frugans arm)![]()
GW-1400 Àr riktigt trevlig
Har satt den pÄ laddning, fÄr se om den vaknar tillGW-1400 Àr riktigt trevlig
Den mÄste du ju se till att fÄ liv pÄ
![]()
![]()
![]()
https://shockbase.org/watches/watch_dyn.php?model=GW-1400WCE-9AV&subseries=GW-1400&series=1400Har satt den pÄ laddning, fÄr se om den vaknar tillFarsan har inte anvÀnt den pÄ mÄnga Är.
Just denna verkar vara en Fifa World Cup Edition 2002. SvÄrt att hitta info om den.
Edit!
Att det Àr svÄrt att hitta info om den verkar bero pÄ att just den hÀr modell gjordes i samband med vm 2006 i Tyskland.
Dock kan det ha tillverkats redan för vm 2002, men hittar ingen vettig info.
Skulle gissa att modellen som sÄdan slÀpptes 2002,med versionen nÄt Är senareSnyggt, tack! Nu ser jag att det ska vara en pokal bakom visarna. Det som förvirrar Àr alla Ärtal kÀnner jag. Varför stÄr det 2002, om den slÀpptes 2004, till vm 2006?![]()
HĂ€rligt
Blur det fina nya bruna foder?HÀr oxÄ
![]()
![]()
Jupp, det Àr det nya vitaBlur det fina nya bruna foder?![]()