Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Trippel i 5610.5610 och slösurf efter att ha nattat tvÄ barn
![]()
Helt klart rimligt antal, men kanske behövs det ytterligare för att vara pÄ den sÀkra sidan...Familjen tyckte jag var "knÀpp". Men jag tycker det Àr en rimlig samling för 7 dagars semester hemifrÄn. + en citizen dykare.![]()
dom dÀr tror jag pÄ nÀr jag ser dom.
Helt klart rimligt antal, men kanske behövs det ytterligare för att vara pÄ den sÀkra sidan...![]()
![]()
@IdealistenNytt band in och en heads up. Gwg fÄr lÀmna, de andra sommarklockorna gÄr före. SÄ om nÄgon Àr sugen hojta till (den Àr bra prissatt och tre band till)![]()
![]()
![]()
Personligen tycker jag att det Àr en orovÀckande brist pÄ Rangeman.![]()
I'm in.
Ja, bÄda fick stanna hemma en vecka..Personligen tycker jag att det Àr en orovÀckande brist pÄ Rangeman.
Reservdelar Àr bestÀllda idag, lÀngtar tills det kommer sÄ ja kan anvÀnda min MRG (5+6v bortMRG day,
![]()
à h nej, redan sÄld. Typiskt. Ruggigt lÀcker. Tack ÀndÄ för heads up. Synd att jag var för sen pÄ bollen. NÀsta gÄng..
Eller?!GWG idag, fÄr se om denna eller Garmin Äker med till Spanien i september
![]()
Ja vem vetEller?!
Captain Hook?
ApropÄ klockor som anvÀnds av militÀren.
Jag tittade om serien "Generation Kill" (2008).
(2008!? Attans vad Ären flyger förbi.)
Lite kul att varje avsnitt blir ca 10 min lÀngre för man vill pausa dÄ och dÄ för att se vilka klockor dom har. Har spanat Ätminstone en G-Shock och en Casio. NÄgra bilder:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SevÀrd serie för övrigt, med bl.a. Alexander SkarsgÄrd. Boken ska tydligen vara bra ocksÄ. Beskriver hÀndelser som en "embedded" journalist bevittnade under invasionen av Irak 2003.
Inte en 9052 dÄ? IstÀllet för 003?Snöade in lite pÄ "Generation Kill" och dels via relevant subreddit samt författarens Twitterkonto sÄ hittade jag nÄgra bilder dÀr man skymtar vilka klockor de riktiga marinkÄrssoldaterna hade nÀr det vÀl begav sig.
NÄgra beskurna bilder + lÀnkar till bildkÀllor:
Sgt. Colbert (spelas av Alexander SkarsgÄrd)
Pro Trek PRT-2GP (GPS)
![]()
KĂ€lla:
Sgt. Reyes (spelade sig sjÀlv i serien)
G-Shock square av okÀnd? modell
![]()
KĂ€lla:
Lt. Fick (spelas av Stark Sands)
Jag gissar: DW-003?
![]()
KĂ€lla:
Ăndrade alldeles nyss och lade till det.Inte en 9052 dĂ„? IstĂ€llet för 003?![]()