• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

King pÄ armen och stor och liten kyckling i luften
1000005990.jpg
1000005995.jpg

Vad har du för intryck av den dĂ€r efter ett tag med den? Tycker sjĂ€lv den Ă€r lite ful men ocksĂ„ riktigt ”hĂ„ll kĂ€ften” cool vilket Ă€r en kombo jag gillar 😎

Verkar stor men att de tĂ€nkt till med bandet iaf hur det sluttar nedĂ„t etc. đŸ€“
Ja, den Àr verkligen over the top, men för mig Àr det detta som har blivit poÀngen med den. Det Àr liksom svÄrt att ta sig sjÀlv pÄ för stort allvar nÀr man har den pÄ armen. Den kan med sin knÀppa design ge en ibland vÀlbehövlig distans till alltför insnöat navelskÄdande. :pompus: HÀr och nu med den pÄ armen sÄ sitter jag faktiskt och smÄgarvar...
G-shocks motsvarighet till "Plan 9 from outer space"? Dvs sĂ„ urflippad att det blir bra och underhĂ„llande. 😜

Det Ă€r knappast en klocka man bĂ€r för nĂ„gon annan Ă€n sig sjĂ€lv och man kan nog inte heller bry sig för mycket om vad andra tycker, sĂ„ om det Ă€r det man menar med "hĂ„ll kĂ€ften" Ă€r den potentiellt "tvĂ„ av tvĂ„ möjliga uppstrĂ€ckta lĂ„ngfingrar". 😉 Att jag inte valde den mest beigea varianten hjĂ€lper till antar jag... đŸ€Ł

Den Ă€r stor men bekvĂ€m och lĂ€tt, rundningen av bandet hjĂ€lper mycket. Som referens, GWG-1000 kĂ€nns lite större pĂ„ armen Ă€ven om Monstretℱ Ă€r större visuellt.

IMG_0257.jpeg

Ps. Kööööööööööööp! 😁

Ja, den Àr verkligen over the top, men för mig Àr det detta som har blivit poÀngen med den. Det Àr liksom svÄrt att ta sig sjÀlv pÄ för stort allvar nÀr man har den pÄ armen. Den kan med sin knÀppa design ge en ibland vÀlbehövlig distans till alltför insnöat navelskÄdande. :pompus: HÀr och nu med den pÄ armen sÄ sitter jag faktiskt och smÄgarvar...
G-shocks motsvarighet till "Plan 9 from outer space"? Dvs sĂ„ urflippad att det blir bra och underhĂ„llande. 😜

Det Ă€r knappast en klocka man bĂ€r för nĂ„gon annan Ă€n sig sjĂ€lv och man kan nog inte heller bry sig för mycket om vad andra tycker, sĂ„ om det Ă€r det man menar med "hĂ„ll kĂ€ften" Ă€r den potentiellt "tvĂ„ av tvĂ„ möjliga uppstrĂ€ckta lĂ„ngfingrar". 😉 Att jag inte valde den mest beigea varianten hjĂ€lper till antar jag... đŸ€Ł

Den Ă€r stor men bekvĂ€m och lĂ€tt, rundningen av bandet hjĂ€lper mycket. Som referens, GWG-1000 kĂ€nns lite större pĂ„ armen Ă€ven om Monstretℱ Ă€r större visuellt.

IMG_0257.jpeg

Ps. Kööööööööööööp! 😁

Om den klockan inte vÀcker uppmÀrksamhet sÄ gör ingen klocka det!

IMG_0257.jpeg

Ps. Kööööööööööööp! 😁
Ska in till min StjĂ€rnurmakare pĂ„ onsdag och spana in varianterna/fĂ€rgerna 😁

Nu Àr det hÀr förvisso inte en G, men en sÄdan hÀr chans kan inte passera obemÀrkt förbi trÄdens meste postare! @roosterman
Den har redan börjat skena ivĂ€g i pris.. Sist en sĂ„n var ute, pĂ„ Kaplans, sĂ„ldes den för ca 10 lopps 😬

Tillbaka
Topp