King pÄ armen och stor och liten kyckling i luften
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
Ăr burgare den nya pizzan?Det vankas burgare
![]()
![]()
![]()
Man mĂ„ste variera liteĂr burgare den nya pizzan?![]()
Ja, den Ă€r verkligen over the top, men för mig Ă€r det detta som har blivit poĂ€ngen med den. Det Ă€r liksom svĂ„rt att ta sig sjĂ€lv pĂ„ för stort allvar nĂ€r man har den pĂ„ armen. Den kan med sin knĂ€ppa design ge en ibland vĂ€lbehövlig distans till alltför insnöat navelskĂ„dande.Vad har du för intryck av den dĂ€r efter ett tag med den? Tycker sjĂ€lv den Ă€r lite ful men ocksĂ„ riktigt âhĂ„ll kĂ€ftenâ cool vilket Ă€r en kombo jag gillar
Verkar stor men att de tÀnkt till med bandet iaf hur det sluttar nedÄt etc.![]()
Ja, den Àr verkligen over the top, men för mig Àr det detta som har blivit poÀngen med den. Det Àr liksom svÄrt att ta sig sjÀlv pÄ för stort allvar nÀr man har den pÄ armen. Den kan med sin knÀppa design ge en ibland vÀlbehövlig distans till alltför insnöat navelskÄdande.HÀr och nu med den pÄ armen sÄ sitter jag faktiskt och smÄgarvar...
G-shocks motsvarighet till "Plan 9 from outer space"? Dvs sÄ urflippad att det blir bra och underhÄllande.
Det Àr knappast en klocka man bÀr för nÄgon annan Àn sig sjÀlv och man kan nog inte heller bry sig för mycket om vad andra tycker, sÄ om det Àr det man menar med "hÄll kÀften" Àr den potentiellt "tvÄ av tvÄ möjliga uppstrÀckta lÄngfingrar".Att jag inte valde den mest beigea varianten hjÀlper till antar jag...
Den Àr stor men bekvÀm och lÀtt, rundningen av bandet hjÀlper mycket. Som referens, GWG-1000 kÀnns lite större pÄ armen Àven om Monstret⹠Àr större visuellt.
![]()
Ps. Kööööööööööööp!![]()
Mycket bra pris! Denna mÄste nÄgon nypa, grym modellHeads up 5000r
1580kr skickat![]()
Ska in till min StjÀrnurmakare pÄ onsdag och spana in varianterna/fÀrgernaJa, den Àr verkligen over the top, men för mig Àr det detta som har blivit poÀngen med den. Det Àr liksom svÄrt att ta sig sjÀlv pÄ för stort allvar nÀr man har den pÄ armen. Den kan med sin knÀppa design ge en ibland vÀlbehövlig distans till alltför insnöat navelskÄdande.HÀr och nu med den pÄ armen sÄ sitter jag faktiskt och smÄgarvar...
G-shocks motsvarighet till "Plan 9 from outer space"? Dvs sÄ urflippad att det blir bra och underhÄllande.
Det Àr knappast en klocka man bÀr för nÄgon annan Àn sig sjÀlv och man kan nog inte heller bry sig för mycket om vad andra tycker, sÄ om det Àr det man menar med "hÄll kÀften" Àr den potentiellt "tvÄ av tvÄ möjliga uppstrÀckta lÄngfingrar".Att jag inte valde den mest beigea varianten hjÀlper till antar jag...
Den Àr stor men bekvÀm och lÀtt, rundningen av bandet hjÀlper mycket. Som referens, GWG-1000 kÀnns lite större pÄ armen Àven om Monstret⹠Àr större visuellt.
![]()
Ps. Kööööööööööööp!![]()
Den har redan börjat skena ivÀg i pris.. Sist en sÄn var ute, pÄ Kaplans, sÄldes den för ca 10 loppsNu Àr det hÀr förvisso inte en G, men en sÄdan hÀr chans kan inte passera obemÀrkt förbi trÄdens meste postare! @roosterman
![]()
SAAB Turbo Chronograph Automatic (Swiss Made)
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2025-07-13 20:04:48. Köp & sÀlj begagnade & oanvÀnda Automatiska klockor pÄ Tradera.www.tradera.com
Haha, sÄklart att du visste!Den har redan börjat skena ivÀg i pris.. Sist en sÄn var ute, pÄ Kaplans, sÄldes den för ca 10 lopps![]()