Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
/Hook & Leben
I hemstadenVar Àr det punk?
Typiskt, fel kust... Hade ju varit en fin combo med Ibe-san och punk pÄ samma dagI hemstadenkollega som spelar, riktigt bra faktiskt, Old Thieves.
Hmmmm, man kanske skulle ha en MEC oxÄ....God morgon!![]()
Jag Àr inte alls avis.......HÄll i hatten
![]()
Ritkigt stilig!Fredags-G, och i kvÀll blir den punkkonsert-och-öl-G!
![]()
![]()
SÀÀÀÀÀÀÀÀÀlj först och KĂĂĂĂĂĂĂĂP sen!Hmmmm, man kanske skulle ha en MEC oxĂ„....![]()
Eller sĂ„ bara KĂĂĂĂĂĂĂĂĂPer manSÀÀÀÀÀÀÀÀÀlj först och KĂĂĂĂĂĂĂĂP sen!![]()
NĂ€...Eller sĂ„ bara KĂĂĂĂĂĂĂĂĂPer man
Finns iaf en beggad ute ju.
Mina armar Àr nog de sista i denna trÄden som hade haft en chans pÄ den dÀrVill se ett wrist shot!
TÀnk att du var och nafsade lite pÄ den G-Liden. Höjde mitt maxbud till 325 kr 30 sekunder innan auktionen slutade
Kör du ocksÄ shotgun idag?
Mmm, sÄg sen att det var du som bjuditTÀnk att du var och nafsade lite pÄ den G-Liden. Höjde mitt maxbud till 325 kr 30 sekunder innan auktionen slutade![]()
You and me both brother. Men volymmÀssigt handledshandikap stoppar inte köp av större och större G:s!Mina armar Àr nog de sista i denna trÄden som hade haft en chans pÄ den dÀr![]()
Det ska bli kul att följa ert Àventyr pÄ distans! Sitter Àr med en gnutta FOMO nu ska jag erkÀnna. Ni fÄr se till att ta mÄnga bilderGrodfredag i Köpenhamn!
![]()
Det ska bli kul att följa ert Àventyr pÄ distans! Sitter Àr med en gnutta FOMO nu ska jag erkÀnna. Ni fÄr se till att ta mÄnga bilder![]()
Den Àr sÄ bra!! En försÀljning jag Ängrar lite, men den svarta Àr inte dum den hellerLava i eftermiddagssolen
![]()