• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Grattis till bra Muddie dĂ€r😃
Har börjat kika efter en gulbandad MRY... @Patric J sitter vĂ€l med en sĂ„n vill jag minnas 🙂

Det stÀmmer! Jag tror jag Àr ensam om den hÀr pÄ Klocksnack Ànnu.

1000023069.jpg

1000023070.jpg

Bra köp! Ha rm
HÀmta-pakÀÀÀÀt-G!
1000052483.jpg

Och i paketet hittar vi...
1000052484.jpg

1000052485.jpg

En superfrÀsch GW-9500 MEC! Förre Àgaren har typ satt pÄ skyddsplast pÄ glaset och sen packat ner den igen.

1000052486.jpg

Jag var lite tveksam till denna version av Mudman först pÄ grund av fÀrgerna, men nu Àr jag helt sÄld. Metallbezeln gör mycket för kÀnslan ocksÄ.

1000052481.jpg

1000052482.jpg

Stor... Men inte FÖR stor. Displayen tycker jag Ă€r ok men lĂ€sbarheten Ă€ven pĂ„ denna positiva version kĂ€nns sĂ€mre Ă€n en vanlig fyrkant tex.
Kul klocka, kul köp!
Bra köp! Har min pÄ jays and kays adapters med "nato", sjukt bra!

image.jpg

Fick tidigare för mig att köpa nÄn enklare grön G. Hittade inget som passade sÄ blev en sÄn hÀr. Nöjd dÄ jag anvÀnt den en del, men allt Àr som ett snÀpp eller tvÄ enklare Àn en G. Blev min första med vibe alarm. Mudman i bakgrunden för on topic.

image.jpg

Fick tidigare för mig att köpa nÄn enklare grön G. Hittade inget som passade sÄ blev en sÄn hÀr. Nöjd dÄ jag anvÀnt den en del, men allt Àr som ett snÀpp eller tvÄ enklare Àn en G. Blev min första med vibe alarm. Mudman i bakgrunden för on topic.
Tipsar om GD-010, den Àr lite större dock, men vÀldigt trevlig.

Tillbaka
Topp