Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.
Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!
NI som har problem att övertyga barnen om att klockor Àr kul, detta kanske kan fÄ dom pÄ rÀtt spÄr.
NIGO : G-SHOCK | CASIO https://share.google/80MXCF68IVbqfgLz9
Lite fÄgelbajs pÄ bezeln, men det löser Skalman.
VÀldigt ren under ytan Àven innan tvÀtt
Knapparna Àr placerade extremt off center pÄ pinnmojÀngen som gÄr in i caset. Kolla den högra i bilden som jag roterat 180 grader. GÀller att hÄlla koll pÄ vid Ätermontering av bezel...
RÀtt fet ÀndÄ
Displayen Àr ju egentligen vÀrd en egen post, men jag trycker in en spoiler hÀr istÀllet:
Siffrorna i displayen skiftar mellan svart, silver och helt osynliga beroende pÄ betraktningsvinken.
Sjukt skarp och lÀtt att lÀsa nÀr man kikar ner pÄ handleden, men knappt lÀsbar för andra.
Knapparna Àr placerade extremt off center pÄ pinnmojÀngen som gÄr in i caset. Kolla den högra i bilden som jag roterat 180 grader. GÀller att hÄlla koll pÄ vid Ätermontering av bezel...
RÀtt fet ÀndÄ
Displayen Àr ju egentligen vÀrd en egen post, men jag trycker in en spoiler hÀr istÀllet:
Siffrorna i displayen skiftar mellan svart, silver och helt osynliga beroende pÄ betraktningsvinken.
Sjukt skarp och lÀtt att lÀsa nÀr man kikar ner pÄ handleden, men knappt lÀsbar för andra.
NI som har problem att övertyga barnen om att klockor Àr kul, detta kanske kan fÄ dom pÄ rÀtt spÄr.
NIGO : G-SHOCK | CASIO https://share.google/80MXCF68IVbqfgLz9
NÀr jag rengjorde nyinköptet tidigare idag sÄ fixade 9YO sin G-mini (som han sjÀlvmant faktiskt anvÀnder) och 5YO fick ta hand om Leffe som behövde ett bad
Efter nÄgra timmars telefonsamtal sÄ blir det pga förseningar hÀr en snabbt pÄkommen semesterresa till Miami.
à ker pÄ MÄndag, nÄn som har tips pÄ nÄt att göra dÀr mer Àn att kolla strÀnder och kÀka hamburgare?
RÀtt fet ÀndÄ
SÄ var det sÄ gott som fÀrdigsnickrat.
SpÀnnande igÄr. LÀgga papp medan det regnar. Kunde konstatera att limmet inte Àr vidare vattenlösligt. Fick hÀlla ut det ur limburken med jÀmna mellanrum.
Inte optimalt, men sannolikt icke desto mindre mycket lÀngre livslÀngd pÄ huset Àn kaninen...
à terstÄr bara att installera vÀrmelampan sÄ att han inte behöver frysa i vinter