• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

/Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Rana del viernes
Freitagsfrosch
Grenouille du vendredi
Fredagsgroda

KĂ€rt barn har mĂ„nga namn ♄

1000019904.jpg

Har nu haft den senaste G-shocken 4 arbetsdagar. Den Àr ungefÀr som jag förestÀllt mig. En stealth-Oak fast med fina fÀrger pÄ visare och texter. Fortfarande lite diskret men spÀnnande. Gillar att den har Tough Solar.
Funderar om jag ska experimentera lite med att byta till andra klÀder och ljusa markörer, eller om jag ska lÄta den vara som den Àr. Men pÄ ett sÀtt vill jag inte öppna en klocka som kanske aldrig annars kommer att vara i behov av att öppnas för batteribyte.

1000023602.jpg

Senast Àndrad:
SÄg att Shein kedjan hade en G-Shock, men Àr lite fundersam om de sÀljer Àkta eller fake, nÄgon som handlat dÀr förut?

Jag visste inte att kombi-lÀnken va sÄ fruktansvÀrt bekvÀm. Jag tror inte att jag kommer kunna bara nÄgon annan klocka till vardags. Den va ganska besvÀrlig att installera dock. Jag va tvungen att böja bandstiften för att det skulle passa. NÄgon annan som gjort liknande installation och har tips?
IMG_1170.jpeg
IMG_1169.jpeg
IMG_1168.jpeg

Tillbaka
Topp