Crepas med bubbelglas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackVågar man så vågar man
Cool klocka. Jag tycker att alla klockor som är byggda för att klara av 1000m är värda att bäras. Även om det är Gant. Trodde faktiskt inte att de fanns med det märket
Sådär ja. Nu kan vi låsa tråden haha5000 meter! Får man vara med å leka med ytdykarna i tråden?
Köpte faktiskt en till en blå, mest för att få öppet köp och känna på båda tills nästa år.
vågar man fråga vad du gett för dessa?Köpte faktiskt en till en blå, mest för att få öppet köp och känna på båda tills nästa år.
En badklocka jag tänker blå.med blå vågor på boett. Den är lite ovanligare och snyggare av monstern. Tänker att grön bärs snyggare med blå stjorta.
Hur bär ni dessa 1000m klockor? När /om med stjorta?
De är Stora. Har ni alla goda erfarenheter av att bära 44-45mm över cm tjocka bjässar?
50% på 3300 står det några inlägg upp så skulle tro 1650kr/stvågar man fråga vad du gett för dessa?
Inte tokig alls, men vilken lumen... härligt!
låter som du varit nyfiken på en?50% på 3300 står det några inlägg upp så skulle tro 1650kr/st
Alltid sugen på GANT men har tyvärr inte kapitalet... Min spargris tar bara 500spänn sen åker den i backen och allt spenderas, men försöker att spara pengar till en 1000m-dröm nästa år eller året därefter kanske!låter som du varit nyfiken på en?
visserligen billigt men fy satan vad fula dom är
50 - 60% rea av 3300-3500 sek. Även om det är ofint att prata pengarvågar man fråga vad du gett för dessa?
Se nedan, jag har aldrig sett alternativ i pris klassen. Vad finns runt samma peng? Jag märkte för övrigt att dykringen är vass och kan skava på sidenfoder. Tanken är ju att det ska gå att vrida med dyk handskar. Klockan bärs nog bäst med kortärmat på sommar i och vid vatten. I mitt fall med piké. Jag gillet blått men tror gröbvågar man fråga vad du gett för dessa?
Kollade seiko alt men det var 30000 kr eller där omkring.50% på 3300 står det några inlägg upp så skulle tro 1650kr/st
Snyggt band.
Prick tusen, men den har inte läckt hittills...