Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul trådstart. Synd att man inte har en 1000m klocka att posta. Men det blir roligt att följa iaf.Tänkte skapa en tråd för riktiga klockor, dvs sådana som klarar minst 1000m.
Oemga SMP, PO, Rolex Submariner och andra plaskdammsvänliga klockor får tyvärr inte vara med denna gång ;-)
Show me what you got!
Inleder med senaste köpet
Tänkte skapa en tråd för riktiga klockor, dvs sådana som klarar minst 1000m.
Oemga SMP, PO, Rolex Submariner och andra plaskdammsvänliga klockor får tyvärr inte vara med denna gång ;-)
Show me what you got!
Inleder med senaste köpet
Hade en stålfisk men den fick ett nytt hem i GBG.
3536 ska det ju vara.2 x IWC Aquatimer ( 3136 och 3548 )
/j
Den där Nautilus är stentuff!Två stycken för tillfället men ett gäng har passerat under åren. Bäst av allt är slimmade klockor som klarar rejäla djup.
Men tål den kyla?Min U2a fick nya kläder idag som han gärna visar upp
Så klart! Den är ju ny servad av Sinn och fått genomgå deras klimattester!Men tål den kyla?
Snyggt trio!Mina tre bidrag,
Girard Perregaux Sea Hawk II, 1000m
IWC Aquatimer ref 3536 (för att rätta @Jensab ovan), 2000 m
Bulgari Diagono SD42S, 2000 m
Mina tre bidrag,
Girard Perregaux Sea Hawk II, 1000m
IWC Aquatimer ref 3536 (för att rätta @Jensab ovan), 2000 m
Bulgari Diagono SD42S, 2000 m
Nautilus Superpro 1000m titan verkar det vara.Den där Nautilus är stentuff!
Vad är komplett namn på den?
Vilken resa fram till 3800! Klumpedunsar har också sin charm3536 ska det ju vara.
/j