• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

10k-inläggs-tävling

Är det nu man ska börja med söka allierade/bilda pakter för att dela på vinsten - som sannolikt får EuroJackpots prissumma att verka som vinst på någon av mina barns skolbazarer? :)

Kan nästan tycka att @Jerico åtminstone borde ha ngt tröstpris baserat på engagemang om inte annat :)

Nu när @Gummo ändå är på väg bort. Han "snodde" dessutom en Breitling för sisådär 1,5-2 år sedan framför näsan på mig som gick på bukowskis så den nomeringen kunde omöjligt vara mer passande;)

Överspelat och överreagerat från mig nääää - an elephant nerver forgets :)

Juryn är utmattad... Efter ett extra helt dygn av stötande och blötande, och mycket om och men, ö-råd, aggressiva PM med både hot och mutor mm, behöver jurymedlemmarna vila ett dygn, för att därefter återuppta förhandlingarna och göra en sista avgörande omröstning...

NOT :)

Motiveringen lyder;

Från ingenstans kom han in i slutet och snodde showen... Det inlägg som fick mig att börja googla som en dåre... och inse att jag kanske ändå behöver en tre-register kronograf i samlingen! Grattis, och tack som fan för det liksom, @frere ;) PM:a så löser vi prisutdelningen.

Stort tack för allas fina bidrag och härliga engagemang :) Ber om ursäkt för den utdragna processen, men det var faktiskt inte helt lätt att kora en vinnare. Nu kör vi mot 20k, och då kommer jag nog lotta ut priset istället :)

Senast ändrad:
Äntligen!!!
Tack @theargonaut för det fina priset!!! Bra kämpat ni andra (loosers...)

Tack @Denke för hjälp i detta. Swishar imorgon.

@St Maxime du kan ju köpa bratten av @JensBP han hatar den och försöker hela tiden bli av med den :)
Big chance, Lance. :)

Den Bratte finns inte som @JensBP hatar :)
Jo då, om du bara visste... Ganska många modeller jag ogillar men vill inte stöta mig med för många. ;)

Juryn är utmattad... Efter ett extra helt dygn av stötande och blötande, och mycket om och men, ö-råd, aggressiva PM med både hot och mutor mm, behöver jurymedlemmarna vila ett dygn, för att därefter återuppta förhandlingarna och göra en sista avgörande omröstning...

NOT :)

Motiveringen lyder;

Från ingenstans kom han in i slutet och snodde showen... Det inlägg som fick mig att börja googla som en dåre... och inse att jag kanske ändå behöver en tre-register kronograf i samlingen! Grattis, och tack som fan för det @frere ;) PM:a så löser vi prisutdelningen.

Stort tack för allas fina bidrag och härliga engagemang :) Ber om ursäkt för den utdragna processen, men det var faktiskt inte helt lätt att kora en vinnare. Nu kör vi mot 20k, och då kommer jag nog lotta ut priset istället :)
Men...
8730D8E8-3FF6-443D-8FFF-9804A5F8A940.gif

Vafan....

06FC9199-F736-4225-B541-C528C1C4D240.gif

Tillbaka till Brattetråden

B759B9F8-070A-40FD-98FF-8489A47FBF51.gif

Tillbaka
Topp