• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

114060 vs. 116610LV

114060 vs. 116610LV?


  • Totala väljare
    145
Måste dela den här bilden för att den är så förbaskat nice. Om den tillhör någon på forumet ber jag om ursäkt i förväg, tror dock att jag googlat fram den. Enjoy.


image-2.jpeg
 
Hulken gör sig otroligt bra till vissa plagg/färger. MEN inte till allt, det gör ju 114060! Kör på 114060.
 
Jag har en Hulk som jag älskar. Och tycker att den funkar bra till alla kläder. Det beror väl lite på vilken stil man har, men har aldrig känt att den inte matchar.
 
Senast ändrad:
IMG_0335.JPG


En hulk är ingen owg klocka, se till att ha en till som kompletterar den. Det kommer att komma dagar då du tvivlar och då får man ha en annan. Jag älskar min & kommer aldrig någonsin sälja.
 
Hulken har det där lilla extra. Särskilt om solen är framme. Lätt att bli en OWG med den. Älskar min.
 
Hulken är grymt fin och hade gärna ägt den.
Men står valet mellan de två så hade jag valt en 114060 ändå. Finns inget med den klassikern som inte fungerar.
 
Tillbaka
Topp