Länken som kom på klockan är 10 år nyare, och den vikta länken köpte jag i efterhand.
Kanske kommer ner till lund, vem vet
du är mer än välkommen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länken som kom på klockan är 10 år nyare, och den vikta länken köpte jag i efterhand.
Kanske kommer ner till lund, vem vet
Jag tror den perioden är 7836 alt. Nitad Amerikansk C+I som passar bäst. Min GMT från 1977 är korrekt på 4-5 olika länkar
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Har inte heller helt förstått storheten med denna modell, tills jag fick känna på en.
Grattis, ser fin ut!
Den ser jäkligt ärlig och fin ut. Att gmt-handen är ordentligt orange lyfter klockan som fan. Blir kalasbra på en vikt oyster.
Stort grattis A!
Gööörfin! Men häda icke med nato... Detta är den trevligaste sportrolexen med kronskydd, kan mycket väl tänka mig en i framtiden.
Den är precis så som jag vill ha gammalt skrot - lagom slitage utan några färskt borstade/polerade ytor!
Tack
Hehe, du anar inte..