• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

1655.

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Grymmaste klockan jag äger.
pamyrabu.jpg

Gillar den verkligen och hoppas du vårdar den :)

Astuff!

Inte fått bukt på länk än, och burit den såhär istället;
image.jpg
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
Galenpanna. Man larvar sig inte på det här sättet med fränaste klockan på klotet.

Har du takbox på cab:en, mankini på Nobellbanketten och tandkäm i apelsin juicen också?

Det är ju på vippen att man ber dig ta bort bilden..:bag:. Så fantastisk klocka och sedan ett band värdigt en 47 mm Gantklocka som försäljaren på Brothers stolt viker upp skjortärmen för att visa..:D.

Lite bättre, kanske.

image.jpg
image.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Missat denna tråd helt. Tycker det är en av de rollar som har lite extra personlighet. Inte varje dag man ser dem heller, så stort grattis!
 

Wi

NLA
2-Faktor
Verkligen ett otroligt fint ex! Jag är med dig, nato är perfekt till gamla sportrollar! Så länge de är helfärgade, första bandet var jag inget fan av.

Gratulerar!
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Håller inte med. Sand och olivnato funkar alldeles utmärkt. :)


Agree, det är ju nästan den perfekta kombon. Snygg på länken med men blir nästan lite mkt stål med stålbezel och länk, på grönt nato blir den i mitt tycke perfekt då det passar bra med orange visaren. Hur som haver sjukt fin klocka i alla lägen :)
 

wundlander

I know I look great in my Mustache

ZQT

The Banker
2-Faktor
Jag måste sätta stopp för den här tråden. Klockan är knipen, tagen och MIN! :D
Bjussar på en bild med länk för att visa på att jag har goda sidor också. :)
wundlander-2-3.jpg


Satte på en 9315 från en 1680 och det kan man lära sig att det kan också vara korrekt i denna eminenta post av Jibe:
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-ii-1655-genom-tiderna-en-sammanfattning-hyllning.23056/

Haha men va fan.... Glassen, du måste lära dig att hålla i najsiga klockor!!!!
 
Topp