Har nyare band på den nu för bärbarhetenTDK c90 eller BAFS c90? För inte är det Maxell va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har nyare band på den nu för bärbarhetenTDK c90 eller BAFS c90? För inte är det Maxell va?
Grymmaste klockan jag äger.
Gillar den verkligen och hoppas du vårdar den
Astuff!
Inte fått bukt på länk än, och burit den såhär istället;
Astuff!
Inte fått bukt på länk än, och burit den såhär istället;
Det är ju på vippen att man ber dig ta bort bilden... Så fantastisk klocka och sedan ett band värdigt en 47 mm Gantklocka som försäljaren på Brothers stolt viker upp skjortärmen för att visa...
Galenpanna. Man larvar sig inte på det här sättet med fränaste klockan på klotet.
Har du takbox på cab:en, mankini på Nobellbanketten och tandkäm i apelsin juicen också?
Galenpanna. Man larvar sig inte på det här sättet med fränaste klockan på klotet.
Har du takbox på cab:en, mankini på Nobellbanketten och tandkäm i apelsin juicen också?
Det är ju på vippen att man ber dig ta bort bilden... Så fantastisk klocka och sedan ett band värdigt en 47 mm Gantklocka som försäljaren på Brothers stolt viker upp skjortärmen för att visa...
Lite bättre, kanske.
Yes, inte helt harmoniskt men som något i väntan på något vettigt är det klart bättre.
Jag tycker att det är perfekt.
"ska bäras på länk" är bland det värsta jag vet.
Jag är ju inte heller någon länkfanatiker. Så jag håller helt med om att man kan hitta alternativ. Just 1655 är dock inte den enklaste att hitta rätt till om man lämnar länken och svart Nato.
Håller inte med. Sand och olivnato funkar alldeles utmärkt.
Håller inte med. Sand och olivnato funkar alldeles utmärkt.
Jag måste sätta stopp för den här tråden. Klockan är knipen, tagen och MIN!
Bjussar på en bild med länk för att visa på att jag har goda sidor också.
Satte på en 9315 från en 1680 och det kan man lära sig att det kan också vara korrekt i denna eminenta post av Jibe:
https://klocksnack.se/threads/rolex-explorer-ii-1655-genom-tiderna-en-sammanfattning-hyllning.23056/