• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

18-årsklocka, tips mottages :)

Det blev en Tudor Glamour Date Day referens M56000 i fredags :)
IMG_20190614_103308522.jpg

15605216039117219044515230372477.jpg

P1130545.JPG

P1130540.JPG
Snygg! Bra köp

Bra val! Älskar sekundvisaren!

En fråga, vad är det som gör att du vill ha fullset när du ska ha den resten av livet? för egen del är det främst när jag vill att den inte ska vara svårtflippad.
Tack! Ja sekundvisaren är grym.
Tja.. egentligen ville jag bara ha en butiksupplevelse associerad med klockan, och då köper man fullset. Har nämligen aldrig köpt en sådan här klocka i butik innan så jag ville göra det för detta köp, och det blev ju lyckat! En dagsutflykt upp till Jönköping och Engströms Urmakeri kommer man ju ihåg :)

Men jag förstår att man egentligen inte behöver ha fullset för något som man ska behålla för sig själv, men sen är jag också en sådan som gillar att ha kompletta saker så att säga.

Tack! Ja sekundvisaren är grym.
Tja.. egentligen ville jag bara ha en butiksupplevelse associerad med klockan, och då köper man fullset. Har nämligen aldrig köpt en sådan här klocka i butik innan så jag ville göra det för detta köp, och det blev ju lyckat! En dagsutflykt upp till Jönköping och Engströms Urmakeri kommer man ju ihåg :)

Men jag förstår att man egentligen inte behöver ha fullset för något som man ska behålla för sig själv, men sen är jag också en sådan som gillar att ha kompletta saker så att säga.
Förstår! Tänkte mer på att det går att få mer för pengen om man skippar fullset.

är det första klockan?
Jag tänker att Tissot visodate i nyproduktion är en bra utgångsklocka. Men sedan kan man ju säga att det går ju alltid att få tag på bra och snygga vintageklockor, servade till en bra penning.

är det första klockan?
Jag tänker att Tissot visodate i nyproduktion är en bra utgångsklocka. Men sedan kan man ju säga att det går ju alltid att få tag på bra och snygga vintageklockor, servade till en bra penning.
Vad menar du?
Nej det är inte min första klocka.
Ja det finns bra grejer att få för bra priser.

Vad menar du?
Nej det är inte min första klocka.
Ja det finns bra grejer att få för bra priser.
DU frågade om tips på en 18 års klocka? Jag tänkte att det var din första klocka av bättre kvalitet?
det finns ju hur mkt som helst att välja mellan och du kan ju få hur många förslag som helst, till syvene och sist är det du som måste välja.
Men jag tänker klassiker som ngt ur omega, rolex, tudor-

DU frågade om tips på en 18 års klocka? Jag tänkte att det var din första klocka av bättre kvalitet?
det finns ju hur mkt som helst att välja mellan och du kan ju få hur många förslag som helst, till syvene och sist är det du som måste välja.
Har du läst hela tråden? :)

Om du läste tråden så har du sett att jag redan köpt min 18 års klocka. Nej det är inte min första klocka av bättre kvalitet.
Köpte en Tudor Glamour Date Day
IMG_20190729_094039456.jpg

Om du läste tråden så har du sett att jag redan köpt min 18 års klocka. Nej det är inte min första klocka av bättre kvalitet.
Köpte en Tudor Glamour Date Day
IMG_20190729_094039456.jpg
jo, som sagt jag var snabb att skriva. Som jag skrev till annan respondent så kommer jag att läsa från page 1 i alla trådar innan jag skriver.

Tillbaka
Topp