Elias.A
Basic
Snygg! Bra köpDet blev en Tudor Glamour Date Day referens M56000 i fredags
![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg! Bra köpDet blev en Tudor Glamour Date Day referens M56000 i fredags
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag tackarSnygg! Bra köp
Den där var ju verkligen inte dum!Det blev en Tudor Glamour Date Day referens M56000 i fredags
![]()
![]()
![]()
![]()
TackDen där var ju verkligen inte dum!
Grattis!
varför i hela fridan säljs inte dessa i Europa förVad säger panelen om denna?
https://www.chrono24.se/tudor/tudor-prince-date-day-76200-0023-new--id10774939.htm
Dessa säljs i Asien, helt nya. De är eftertraktade där så Tudor fortsätter tillverka dem för den asiatiska marknaden.
![]()
![]()
![]()
Bra val, Grattis till klockan! Ser riktigt läcker utDet blev en Tudor Glamour Date Day referens M56000 i fredags
![]()
![]()
![]()
![]()
TackarBra val, Grattis till klockan! Ser riktigt läcker ut![]()
Han syftar på modellen jag visade tidigare. Prince Date Day, som fortfarande tillverkas för Asien.Va? @TobiasD har precis köpt en i Europa (Jönköping).
Bra val! Älskar sekundvisaren!Det blev en Tudor Glamour Date Day referens M56000 i fredags
![]()
![]()
![]()
![]()
Går det inte köpa de? Eller beställa med extra kostnad?varför i hela fridan säljs inte dessa i Europa förriktigt läckra!
Tack! Ja sekundvisaren är grym.Bra val! Älskar sekundvisaren!
En fråga, vad är det som gör att du vill ha fullset när du ska ha den resten av livet? för egen del är det främst när jag vill att den inte ska vara svårtflippad.
Klassiskt. Alla vill ha något för att de tror att alla andra vill ha detBra val! Älskar sekundvisaren!
En fråga, vad är det som gör att du vill ha fullset när du ska ha den resten av livet? för egen del är det främst när jag vill att den inte ska vara svårtflippad.
Förstår! Tänkte mer på att det går att få mer för pengen om man skippar fullset.Tack! Ja sekundvisaren är grym.
Tja.. egentligen ville jag bara ha en butiksupplevelse associerad med klockan, och då köper man fullset. Har nämligen aldrig köpt en sådan här klocka i butik innan så jag ville göra det för detta köp, och det blev ju lyckat! En dagsutflykt upp till Jönköping och Engströms Urmakeri kommer man ju ihåg
Men jag förstår att man egentligen inte behöver ha fullset för något som man ska behålla för sig själv, men sen är jag också en sådan som gillar att ha kompletta saker så att säga.
Det blev en Tudor Glamour Date Day referens M56000 i fredags
![]()
![]()
![]()
![]()
Tackar! 76200 är riktigt fina också.Så jävla bra val!
Nä en sådan får det bli men en 76200-0009 istället
Teoretisk ska citizens Eco-drive movement hålla i minst 25år.
En fråga, Hur tjock är m56000?Tackar! 76200 är riktigt fina också.
Perfekt! Tack!
Vad menar du?är det första klockan?
Jag tänker att Tissot visodate i nyproduktion är en bra utgångsklocka. Men sedan kan man ju säga att det går ju alltid att få tag på bra och snygga vintageklockor, servade till en bra penning.
DU frågade om tips på en 18 års klocka? Jag tänkte att det var din första klocka av bättre kvalitet?Vad menar du?
Nej det är inte min första klocka.
Ja det finns bra grejer att få för bra priser.
Har du läst hela tråden?DU frågade om tips på en 18 års klocka? Jag tänkte att det var din första klocka av bättre kvalitet?
det finns ju hur mkt som helst att välja mellan och du kan ju få hur många förslag som helst, till syvene och sist är det du som måste välja.
Men jag tänker klassiker som ngt ur omega, rolex, tudor-
Om du läste tråden så har du sett att jag redan köpt min 18 års klocka. Nej det är inte min första klocka av bättre kvalitet.DU frågade om tips på en 18 års klocka? Jag tänkte att det var din första klocka av bättre kvalitet?
det finns ju hur mkt som helst att välja mellan och du kan ju få hur många förslag som helst, till syvene och sist är det du som måste välja.
Men jag tänker klassiker som ngt ur omega, rolex, tudor-
Eh, nej jag hade ju inte gjort det. Ber om ursäkt för det, hädanefter kommer jag att alltid läsa alla trådar från page 1 och sedan svara.Har du läst hela tråden?![]()
jo, som sagt jag var snabb att skriva. Som jag skrev till annan respondent så kommer jag att läsa från page 1 i alla trådar innan jag skriver.Om du läste tråden så har du sett att jag redan köpt min 18 års klocka. Nej det är inte min första klocka av bättre kvalitet.
Köpte en Tudor Glamour Date Day
![]()
Det låter som en bra plan. Själv gör jag så att jag läser trådstart sedan svararEh, nej jag hade ju inte gjort det. Ber om ursäkt för det, hädanefter kommer jag att alltid läsa alla trådar från page 1 och sedan svara.
![]()
Grym klocka, har du fler bilder?Om du läste tråden så har du sett att jag redan köpt min 18 års klocka. Nej det är inte min första klocka av bättre kvalitet.
Köpte en Tudor Glamour Date Day
![]()