Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
^Bättre val. Tissot:n finns även i lite skojigare färger.
![]()
Tissot PRX
Köp Tissot hos Stjärnurmakarna. Stjärnförsäkring och riksgaranti ingår alltid. Handla enkelt online eller besök någon av våra butiker!www.stjarnurmakarna.se
![]()
TISSOT PRX 40mm
Tissot PRX 40mm i rostfritt stål med grön tavla, safirkristallglas och quartz-urverk. En klassisk klocka i modern tappning med högsta kvalitetklockeriet.se
Integrerad länk är ibland stort. Den finns även i 35mm som kanske passar bättreBra grejer, kikat på PRX’en lite innan men fått för mig att 40:an bärs rätt stort?
35 är det självklara valet.Bra grejer, kikat på PRX’en lite innan men fått för mig att 40:an bärs rätt stort?
Ja det var en trevlig modell, tack för tipset! Känner inte till märket särskilt väl sedan tidigare men vill minnas att det dykt upp i flödet på diverse plattformar. Får kolla vidare på det!Den här är ju snygg tycker jag
![]()
Redentore 36 - 1121502C
The design of this watch is inspired by the Basilica del Redentore, the masterpiece of the Venetian architect Andrea Palladio, known as the father of the Neoclassical style. The balance of its shapes and proportions gives the case an elegant and contemporary look, making it an extremely...www.venezianico.com
Ja det är ett kickstarter projekt från början som drog igång 2017. Vet att de hade en hel del problem i början, men nu känns det som att de fått ordning på verksamheten och får mycket positiva reaktioner runt om. Jag har en av deras klockor och är verkligen helnöjd!Ja det var en trevlig modell, tack för tipset! Känner inte till märket särskilt väl sedan tidigare men vill minnas att det dykt upp i flödet på diverse plattformar. Får kolla vidare på det!