Mark 3 väl?Mk4
Tillägger att det är en sagolik sommarklocka i många års tid. Kanske inte 2016 sommarklocka-hype som kommer och går. Hellre något som består!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mark 3 väl?Mk4
Tillägger att det är en sagolik sommarklocka i många års tid. Kanske inte 2016 sommarklocka-hype som kommer och går. Hellre något som består!
Du har rätt!Mark 3 väl?
Förstår det!Tack! Inget nyförvärv men jag bytte tavla från svart inverted 6 till vit dito för någon månad sedan och helt plötsligt var man nyförälskad![]()
Är väl ingen tvekan längre![]()
![]()
Snyggt!!! Kunde inte hålla mig, så har reserverat en Padi som ska hämtas snarastÄr väl ingen tvekan längre![]()
![]()
Grymt. Var?Snyggt!!! Kunde inte hålla mig, så har reserverat en Padi som ska hämtas snarast![]()
Klockmaster GlobenGrymt. Var?
Du fick inte tag i någon eller ...Det här med Padi är ju som att gå på konsert med Håkan Hellström. Alla säger att det är det häftigaste som någonsin hänt och man hypar upp det och vill att det ska vara världens dyngmäktigaste konsert och när alla med samma önskan samlas så masspsykosar man upp det till den nivån man vill att det ska ligga på. Sen när man ser nyktert på det står man där med en alldeles för stor klocka som har en av världens fulaste boettformer
Tom Enzon är en bättre sommarklocka 2016 och det säger ju allt.
Mvh Surgubbe
Jag hade nästan hellre köpt en Daniel WellingtonDu fick inte tag i någon eller ...![]()
Fått den än?Klockmaster GlobenMen finns kvar på Fältöversten också verkade det som!
Har semester så är inte i stan! Men snart så. Alla dessa Padis överallt gör ju att man längtar hem!Fått den än?
Har semester så är inte i stan! Men snart så. Alla dessa Padis överallt gör ju att man längtar hem!![]()
Tror jag inte påJag hade nästan hellre köpt en Daniel Wellington![]()
Det är såklart kul att du är nöjd med din klockaTror jag inte på
![]()
Men att hellre nästan köpa DW är väl stt ta iDet är såklart kul att du är nöjd med din klockaJag står dock för att jag tycker att den är brutalt ointressant. Skulle tröttna på en kvart på den där klockan. Min SKX007 är tidlös.
DW:n skulle jag ju kunna lägga i byrålådan och bara förlora typ 1000 kr eller vad de nu kan kosta. Skulle ju förlora 4000 kr mer om jag köpte en Padi och lade i byrålådanMen att hellre nästan köpa DW är väl stt ta i![]()