Ja, förbannade snikna AD som vill tjäna pengar...det är ta mig f-n chockerande!!! (Tyckte att det var värt tre utropstecken)
Men för att gå tillbaka till saken, (som jag hade lovat mig själv att inte göra igen...morr), så gör du antaganden som du inte vet stämmer vilket är ett av de stora problemen med tråden. Folk hittar på helt orimliga scenarion som inte har det mista med den ursprungliga frågan att göra och så bygger man sitt case på en orimlighet. Du slår fast att AD har slarvat med skruven vilket är rent hittepå, så det kanske inte är helt nödvändigt att du eldar upp dig och surar över Rolex AD:s tillkortakommanden.
När det kommer till rabatter så har jag aldrig köpt en klocka ny från AD och ändå har jag vid tillfälle fått hjälp att korta länken gratis. Jag vill tro att det beror på att jag försöker vara trevlig och korrekt, precis som i vilket övrigt sammanhang som helst, och att jag signalerar att jag vill betala, det är min grundinställning. De gånger jag har fått betala har jag varken himlat med ögonen, fnyst eller knutit näven i fickan och lämnat butiken med svart syn och devalverad syn på AD.
Förresten, hur hade du förväntat dig att AD skulle hantera att de råkade repa din boett eller länk vid ett byte? Är det något man får räkna med som kund, eller är det rentav så att du hade velat ha någon form av ersättning alternativt att de skulle åtgärda skadan? Kostnadsfritt, med garanti och skydd mot eventuella skador...det verkar vara Team Gratis melodi, allt annat är riktigt dålig service. Att man inte ser det absurda i det är bara konstigt.