Joseph
Silver
Jodå, den skruvades in med loctite.Grattis. Gjorde de det ordentligt med loctite? Eller bara snabbt, dåligt o gratis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jodå, den skruvades in med loctite.Grattis. Gjorde de det ordentligt med loctite? Eller bara snabbt, dåligt o gratis?
Såg du burken, och att de smeta på't?Jodå, den skruvades in med loctite.
älskar den här tråden!
Du får det att låta som att det är raketforskning.Såg du burken, och att de smeta på't?
Ja....?Såg du burken, och att de smeta på't?
Gräver man djupare finns det alltid mycket att lära sig. T.ex. 90% av styrkan kvar efter 1000 timmars exponering för etanol!Du får det att låta som att det är raketforskning.![]()
Om klockan är under garanti är det väl något som ska åtgärdas gratis? Fine om det är länkjustering eller liknande, men skruvar som är lösa för AD slarvat från början ska man inte själv stå för i min mening.250kr ska du fan inte klaga på. Jag fick betala 450 hos Rob E häromdagen för att dra åt några skruvar.Edit: vilket jag tycker är helt rätt iofs. Är man för lat för att göra det själv och har råd med en dyr klocka så har man råd med att dra åt några skruva också
Är det ett garantifel? Hur vet man att inte TS har skruvat lite själv? Ska en annan AD inte ta betalt att skruva i en skruv för att någon annan butik som säljer samma märke i annat land skruvat för dåligt?Om klockan är under garanti är det väl något som ska åtgärdas gratis? Fine om det är länkjustering eller liknande, men skruvar som är lösa för AD slarvat från början ska man inte själv stå för i min mening.
TS har ingen skruvmejsel, TS skruvar in skruvar med fingret (i brist på cash).Är det ett garantifel? Hur vet man att inte TS har skruvat lite själv? Ska en annan AD inte ta betalt att skruva i en skruv för att någon annan butik som säljer samma märke i annat land skruvat för dåligt?
Börjar fundera på om du är Generalagent för Loctite i Sverige?Gräver man djupare finns det alltid mycket att lära sig. T.ex. 90% av styrkan kvar efter 1000 timmars exponering för etanol!
http://www.loctite.sg/sea/content_data/93818_222MSEN.pdf
KS styrka är ju the power of nerds. Spelar inget roll vilket ämne det gäller, det finns alltid någon som vigt sitt liv åt de små, små detaljerna.Börjar fundera på om du är Generalagent för Loctite i Sverige?Aldrig stött på någon som vet så mycket om just loctite.
Ja, det är sjukt roligtKS styrka är ju the power of nerds. Spelar inget roll vilket ämne det gäller, det finns alltid någon som vigt sitt liv åt de små, små detaljerna.
Var precis inne på Rob Engström @ROB-1832 för att korta länken på min 114060, tog en minut. 450 pix. Efteråt berättar min vän att Nymans nämligen gör det utan avgift. Stämmer det?![]()
Är du stammis? Har du köpt klockan där? -kanske avgiftsfritt. Annars tar väl de flesta ut en avgift. Inklusive nymans.Var precis inne på Rob Engström @ROB-1832 för att korta länken på min 114060, tog en minut. 450 pix. Efteråt berättar min vän att Nymans nämligen gör det utan avgift. Stämmer det?![]()
Vad har du för vänner egentligen som berättar sånt efteråt?Var precis inne på Rob Engström @ROB-1832 för att korta länken på min 114060, tog en minut. 450 pix. Efteråt berättar min vän att Nymans nämligen gör det utan avgift. Stämmer det?![]()
Kan dra en skruv i snåla kunders skalle gratis! BRA DEAL!! #prutaOm det förresten är någon som vill få en skruv indragen så gör jag det för en hunka![]()
Haha!Vad har du för vänner egentligen som berättar sånt efteråt?