• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

3 matcher kvar i Allsvenskan och mitt lag har inte med slutstriden att göra till att ta SM-GULD!

Vilket lag vill du ska vinna SM-GULD i fotbolls Allsvenskan!

  • IFK NORRKÖPING

    Röster: 39 58.2%
  • AIK

    Röster: 14 20.9%
  • IFK Göteborg

    Röster: 14 20.9%

  • Totala väljare
    67
  • Denna undersökning kommer att stängas: .

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Men vilket lag vill du tar SM-GULDET nu när inte ditt lag kan vinna serien, eller så vänder vi på steken, vilken lag får inte vinna. Mitt lag är borta, jag håller på MFF, detta har jag gjort sedan barnsben, då Bosse Larsson, Staffan Tapper, Thomas Sjöberg, Roy Andersson och grabbarna spelade brallorna av resterande lag i Allsvenskan på den tiden, det vill säga på mitten av 70-talet. Nu har ju Malmö två raka serie segrar, så jag hänger väl inte allt för mycket läpp, vi lär ju låta dom andra lagen vinna lite också, annars kommer det att bli för mycket tårar på dom övriga lagen. Ser väl nu, när dom är i champions League hur avundsjukan flödar, gnagarna och blåvit är ju så jävla griniga på att vi cashar in miljoner på miljoner, säger bara, se till och börja vinn lite då till och börja med...

Jaja...nu när inte Malmö FF kan vinna så hoppas jag på att IFK NORRKÖPING vinner SM-GULD, vore ju så jävla kul om dom knäppte blåvitt och AIK på lilla näsan... Så min röst lägger jag på Peking!

Vad tycker ni andra! Vilket lag är värd att vinna SM-Bucklan?!
 
Senast ändrad:

willbur

Rolex
2-Faktor
Hoppas verkligen det går till Norrköping. Dem har krigat hårt i flera år och spelar sina kort rätt.
De som inte får vinna är gnägget.

Mvh Bajen
 

Simpatico

Rolex
Men vilket lag vill du tar SM-GULDET nu när inte ditt lag kan vinna serien, eller så vänder vi på steken, vilken lag får inte vinna. Mitt lag är borta, jag håller på MFF, detta har jag gjort sedan barnsben, då Bosse Larsson, Staffan Tapper, Thomas Sjöberg, Roy Andersson och grabbarna spelade brallorna av resterande lag i Allsvenskan på den tiden, det vill säga på mitten av 70-talet. Nu har ju Malmö två raka serie segrar, så jag hänger väl inte allt för mycket läpp, vi lär ju låta dom andra lagen vinna lite också, annars kommer det att bli för mycket tårar på dom övriga lagen. Ser väl nu, när dom är i champions League hur avundsjukan flödar, gnagarna och blåvit är ju så jävla griniga på att vi cashar in miljoner på miljoner, säger bara, se till och börja vinn lite då till och börja med...

Jaja...nu när inte Malmö FF kan vinna så hoppas jag på att IFK NORRKÖPING vinner SM-GULD, vore ju så jävla kul om dom knäppte blåvitt och AIK på lilla näsan... Så min röst lägger jag på Peking!

Vad tycker ni andra! Vilket lag är värd att vinna SM-Bucklan?!

Köper hela upplägget rakt av.
 

UncleBear

Panerai
Jag lever kvar på åttiotalet. 1985 var ett bra år. Tror på Öis, Örgryte IS.:)
Om det skall garderas får väl bananer i pyjamas en röst, IFK Gbg.
Annars är väl IFK disco, GAIS Rock'n'roll i fiskeläget på västkusten....
GAis är ju inte heller aktiuellt så kanske Peking får rösten.

Eller, ja, ÖIS fixar det nog till slut.
 

Apansson

Torpare
För bra för att vara sant att AIK vinner för det händer aldrig något bra i livet helt enkelt :) tror att vi kommer göra en skitmatch mot fiskfusk så de vinner. Plastpeking har både postorderfirman och gröthals blå kvar borta med kujovic avstängd mot ellos som de torskade 4-0 mot hemma... AIK har nog egentligen störst chans rent statistiskt om man kollar hur resultaten borde bli, att AIK tar 9p, Norrköping 4 och Göteborg 6. Men det är för bra för att vara sant eftersom världen suger och inget någonsin blir som man vill! Värsta är såklart att stolpfuskglenn vinner och därför kommer det bli så.
Tjipp
 

Edin

Panerai
@Apansson du måste ju för f-n tro, hoppas, önska och hålla tummarna för att AIK vinner. Vi är vi och inte ni som de sas 2014.

viarinteni-liten.png
 

Edin

Panerai
Jag tror ingen här på KS är särskilt imponerad av hur huligansidan av supporterkulturen har utvecklats över lag så kan vi inte skippa den biten. Fotboll ska vara kul och för alla (liten som stor) och då hålla sig på en lagom nivå. Bengaler och skadegörelse är bara idioti..
 

ozzyozzy

Cartier
För bra för att vara sant att AIK vinner för det händer aldrig något bra i livet helt enkelt :) tror att vi kommer göra en skitmatch mot fiskfusk så de vinner. Plastpeking har både postorderfirman och gröthals blå kvar borta med kujovic avstängd mot ellos som de torskade 4-0 mot hemma... AIK har nog egentligen störst chans rent statistiskt om man kollar hur resultaten borde bli, att AIK tar 9p, Norrköping 4 och Göteborg 6. Men det är för bra för att vara sant eftersom världen suger och inget någonsin blir som man vill! Värsta är såklart att stolpfuskglenn vinner och därför kommer det bli så.
Tjipp
Bra jinx apan!
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Jag lever kvar på åttiotalet. 1985 var ett bra år. Tror på Öis, Örgryte IS.:)
Om det skall garderas får väl bananer i pyjamas en röst, IFK Gbg.
Annars är väl IFK disco, GAIS Rock'n'roll i fiskeläget på västkusten....
GAis är ju inte heller aktiuellt så kanske Peking får rösten.

Eller, ja, ÖIS fixar det nog till slut.
Äntligen en vettig själ!
1887 var ett stort år för mänskligheten.
 

nöt

Vacheron
2-Faktor
AIK - Göteborg kryssar. Peking tar 3 raka.
Jag som precis lärt mig ramsan om 12 sm-guld. Nu måste jag lära mig "13 sm-guld har Peking hur många guld har ni?"
 

Mike

Cartier
Norrköping tappar mot Ellos o Malmoe, även om deras säsong varit imponerande..
Vi går rent sista 3 och tar hem det. Ser fram emot att åka till Örebro och skrika hem guldet.
 
Topp