• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

3R1K

3R1K

Cartier
2-Faktor
Hej,

Välkomnar feedback från alla jag gör affärer med :)

Tack så mycket och mvh

Erik
 

Calvin

KS Explorers Club
2-Faktor
Jag köpte en Rolex 16610 av 3R1K i en mycket trevlig f2f affär idag. Hela processen från första kontakt till avslutad affär var ytterst smidig och det hela kändes tryggt och avslappnat. Som säljare var 3R1K exemplarisk och gav mig som köpare goda möjligheter att undersöka klockan och var noga med att själv påpeka de skavanker som han själv kände till. Sammanfattningsvis en alltigenom bra upplevelse och 3R1K är 100% good guy i min bok :)
 

Zingo77

Cartier
2-Faktor
Sålde en klocka på distans. Trevlig och snabb till beslut. Gör gärna affär igen och givetvis 100% GG.
 

gronvit

Panerai
2-Faktor
Sålt en Zenith till 3R1K, skickat på 3R1K's begäran med Posten Värde. Allt flöt på mycket bra, snabb betalning och kommunikation. 100%GG
 

EmmiiLL

Cartier
2-Faktor
Köpt en Squale av Erik. Trevlig kille och smidig affär. Han skickade även med ett extra band utan extra kostnad, GG!
 

Henmell

Cartier
2-Faktor
Hade en bytesaffär med @3R1K submariner/yachtmaster F2F med ett långt golf- och klocksnack över en kaffe. Trevlig och mycket smidig affär. Rekommenderas varmt.
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Bytat klocka med @3R1K på distans.
Detta är en mycket trevlig medlem här på forumet. Han är dessutom lätt att ha o göra med, vilket jag verkligen uppskattar! 100% GG såklart ✅👌
 

Jrooth

Cartier
2-Faktor
En sann och godhjärtad affärsman.
Vi har genomfört bytesaffär i 100K+ kategorin med dennes bror som mellanhand.

En god dialog, ett uppriktigt intresse av att båda parter skall förbi nöjda samt ett trevligt Klocksnack från början till slut. Jag hoppas fler får uppleva att göra affär med @3R1K

100%GG och hoppas på mer affärer i framtiden😊
 

BAM

Omega
Köpt en länk av @3R1K på distans. Allt igenom en bra upplevelse, tillmötesgående och snabbt skickat 👍. Rekommenderas, 100% GG.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Köpte en Seiko Alpinist av Erik och gör gärna fler affärer.
Trevlig kommunikation och snabb leverans, en goodguy att rekommendera :)
 

VintageJesus

Cartier
2-Faktor
Bytt klocka i 55k klassen med @3R1K F2F, fantastiskt smidig affär och en utomordentligt trevlig pratstund! Här ska du inte tveka att göra affärer.
 
Topp