• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

50 lakarn, vad hade ni köpt & varför?

Mr Chance

Kalmar
Jag hade också satsat på flera begagnade. Explorer 1 (36mm) och en lagom möglig Speedmaster Pro skulle ligga nära till hands för mig.
Explorern för att den är en perfekt kombo mellan sport och dress och Speedmastern är för att den är en mycket klassisk kronograf.
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
max skrev:
du va mig en bökig rackare ;)
Får väl slänga in något ovanligt och konstigt då, panna 359?

00018435.jpg

Så sjukt snygg Panerai!
 

Ninen79

Audemars
Jag skulle köpa 114060 eller 116610. Eller lägga till ca 20k och köper Hulken om du vill ha en sub c som inte många har.
I mina ögon är sub c "da shit" i den prisklassen.
 

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Vad heter Pannan?

Grattis till din hulk Ninen!
Har haft både SUBc LV och SUB LV, verkligen grymma med den gröna som skiljer dem från mängden, men de 6 månaderna jag hade SUBc LV så kände jag att man borde ha en SUBc svart med att växla med.. en 116622 känns nära till hands nu men som vanligt så hoppar budgeten upp med 15-20k :)

/Martin
 

Ninen79

Audemars
martinhook skrev:
Vad heter Pannan?

Grattis till din hulk Ninen!
Har haft både SUBc LV och SUB LV, verkligen grymma med den gröna som skiljer dem från mängden, men de 6 månaderna jag hade SUBc LV så kände jag att man borde ha en SUBc svart med att växla med.. en 116622 känns nära till hands nu men som vanligt så hoppar budgeten upp med 15-20k :)

/Martin

Tack så mycket! Hade faktiskt 116610 Ln och LV hemma samtidigt och funderade ett tag om jag inte skulle behålla båda...men insåg snabbt att jag hade handlat klockor för över 100 k på några veckor...men kanske i framtiden så skaffar jag mig en LN igen för att växlar med min LV :)

116610RL_zps188a58e7.jpg


MinLV1_zps38108b55.jpg
 

max

Dancing Queen
50 lakarn, vad hade ni köpt & varför?

martinhook skrev:
Vad heter Pannan?

Grattis till din hulk Ninen!
Har haft både SUBc LV och SUB LV, verkligen grymma med den gröna som skiljer dem från mängden, men de 6 månaderna jag hade SUBc LV så kände jag att man borde ha en SUBc svart med att växla med.. en 116622 känns nära till hands nu men som vanligt så hoppar budgeten upp med 15-20k :)

/Martin
Pannan heter 359 :)
 

Jonaz

Rolex
Re: 50 lakarn, vad hade ni köpt & varför?

En beggad tudor chrono heritage och en beg tudor pelagos. Sen en all inclusive till valfri semesterort vid Medelhavet för slantarna som är kvar.


iPhone | Tapatalk
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Re: 50 lakarn, vad hade ni köpt & varför?

Spräcker budget lite men en gråtavlad 1803 hade det blivit.
 
Topp