Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
max skrev:du va mig en bökig rackare![]()
Får väl slänga in något ovanligt och konstigt då, panna 359?
![]()
martinhook skrev:Vad heter Pannan?
Grattis till din hulk Ninen!
Har haft både SUBc LV och SUB LV, verkligen grymma med den gröna som skiljer dem från mängden, men de 6 månaderna jag hade SUBc LV så kände jag att man borde ha en SUBc svart med att växla med.. en 116622 känns nära till hands nu men som vanligt så hoppar budgeten upp med 15-20k![]()
/Martin
Pannan heter 359martinhook skrev:Vad heter Pannan?
Grattis till din hulk Ninen!
Har haft både SUBc LV och SUB LV, verkligen grymma med den gröna som skiljer dem från mängden, men de 6 månaderna jag hade SUBc LV så kände jag att man borde ha en SUBc svart med att växla med.. en 116622 känns nära till hands nu men som vanligt så hoppar budgeten upp med 15-20k![]()
/Martin
Den hade jag med satsat på. Sjukt snygg!leben skrev:max skrev:du va mig en bökig rackare![]()
Får väl slänga in något ovanligt och konstigt då, panna 359?
![]()
Så sjukt snygg Panerai!