Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Köper du den beg. så kan du komplettera med en Padi och ändå hamna under budgetSeiko SARB017 - så har du några slantar över också![]()
Köper du den beg. så kan du komplettera med en Padi och ändå hamna under budget
Då blir ju valet enkeltKostar lika mycket ny som vad folk säljer beg för här iaf.
![]()
Armida A9 ETA för $549 Inkl frakt.
Troligen min nästa beställning, då deras A8 vida överträffade mina förväntningar.
Du har den hemma innan nästa helg dessutom![]()
Alla uppskattar inte att svara "öh, näe, det är en Armida men den är asbra" på frågan:
"Har du en sub?"
Alla uppskattar inte att svara "öh, näe, det är en Armida men den är asbra" på frågan:
"Har du en sub?"
Den där straffar det mesta i den prisklassen. Mkt bra!Jag skulle gå för mitt nya inköp, Certina DS Action Chronometer, riktigt mycket klocka för 4290kr hos AD.
![]()
![]()
lolAlla uppskattar inte att svara "öh, näe, det är en Armida men den är asbra" på frågan:
"Har du en sub?"
Det var riktigt bra pris, tack
Som Titeln säger, har 5000-6000 att spendera på ett nytt ut, vad tycker ni är bäst i den prisklassen ?
"Har du en sub?"
Velar mellan dressare och dykare..Vad vill du ha? Dressare? Dykare? Dator? Annat?
Mitt tips är Orient Ray ll. Mycket klocka för liten (relativt) liten peng.
Du får pengar över till annat.