E.Z.
Silver
Som Titeln säger, har 5000-6000 att spendera på ett nytt ut, vad tycker ni är bäst i den prisklassen ?
En Archimede
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Som Titeln säger, har 5000-6000 att spendera på ett nytt ut, vad tycker ni är bäst i den prisklassen ?
My bad, trött i skallen och bifogade fel bild... En kille som mixat sin seiko padi turtle med skx 009Intressant mod, helt klart... Snyggt? Vetefan
Valfri Longines eller Sjöö Sandström
Tycker Glycine tappat det helt sen Invicta tog över, sen ser ju just den varianten av combat sub som du länkade exakt ut som en viss Breitling superoceanValfri Combat Sub. Allt annat i den prisklassen är waste of time an money.
![]()
Tycker seiko sarb017 med tillköpt sarxlänk samt ett shysst läderband är ett bra val med den budgeten. Mycket klocka för pengen, samt möjlighet till variation. (om man gillar grönt)
Brukar finnas till bra pris på massdrop om du kan stå ut med lite längre leveranstidGlycine airman är trevlig. Om du inte tvunget måste ha nytt så skulle jag kollat in köp och sälj här på forumet. Man får rätt mycket kul för 6k
Mycket bra valDet blev mitt val (fast original bracelet) när jag inhandlade för ett tag sen. Väldigt nöjd.
![]()
![]()
Håller med.Tycker Glycine tappat det helt sen Invicta tog över
Där håller jag inte med alls. Glycine har tillverkat klockor under ww2 till tyska armen (inte särskilt politiskt korrekt att referera till det idag) där tavel-designen var mer eller mindre standardiserad och såg ut så här:sen ser ju just den varianten av combat sub som du länkade exakt ut som en viss Breitling superocean.
Var det i måndags du skulle bestämma dig? Hur som helst tycker jag att den här är lite ball i den prisklassen. Finns med stålarmband också.
![]()
Hur billig?nu letar jag en billig dykare till en kompis födelsedag![]()
nu letar jag en billig dykare till en kompis födelsedag![]()
Hur billig?
Seiko skx? Kanske beggad tom? Då kan du komma ner runt 1000-lappen.