• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

5000-6000 Att spendera, vilken klocka bör jag köpa?

Skx007 är alltid ett säkert kort .
Screenshot_20171030-194202.png

Tycker seiko sarb017 med tillköpt sarxlänk samt ett shysst läderband är ett bra val med den budgeten. Mycket klocka för pengen, samt möjlighet till variation. (om man gillar grönt :D)

Tycker Glycine tappat det helt sen Invicta tog över
Håller med.:( Särskilt när det gäller designen på nya airmans som har förlorat sin dna helt och numera ser ut som vilken random gmt-klocka som helst.
sen ser ju just den varianten av combat sub som du länkade exakt ut som en viss Breitling superocean ;).
Där håller jag inte med alls. Glycine har tillverkat klockor under ww2 till tyska armen (inte särskilt politiskt korrekt att referera till det idag) där tavel-designen var mer eller mindre standardiserad och såg ut så här:
Glycine.jpg

Ser definitivt ingen släktskap mellan superocean och combat sub..;)

Som många sagt, certina slår du inte fel med.
Men även seiko pressage, eller nån fin dykare.
Detta fick bli mitt inköp, strax över 3 lax, sjukt nöjd.
iDJFNkv.jpg

Var det i måndags du skulle bestämma dig? Hur som helst tycker jag att den här är lite ball i den prisklassen. Finns med stålarmband också.
Photo-Oct-20-3-52-21-PM-1.jpg

Tillbaka
Topp