Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En begagnad klocka.Som Titeln säger, har 5000-6000 att spendera på ett nytt ut, vad tycker ni är bäst i den prisklassen ?
Många Dressare, två G-shocks, En Quartz dykare b.la och ett ex antal skämsur...Vad har du för grejer nu?
Varför inte en Certina ds action? Tuffare klocka för pengarna är svårt att hitta![]()
Lutar faktiskt starkt åt en pressage just nu, urtavlan är ju fantastiskSeiko Presage, SSA305J1 till exempel
Ja, det tycker jag du gör helt rätt i. Väldigt mycket för pengarna och riktigt fina klockor.Lutar faktiskt starkt åt en pressage just nu, urtavlan är ju fantastisk
Eftar att ha läst allt och typ förstått vad du är ute efter så är valet tämligen enkelt. Om jag har fel så får du rätta mig.
Du har begränsat med pengar. Både för inköp och för service. Då är valet en enkelt. En batteri driven klocka
Så då är det bara att välja det du tycker är snyggast och med de funktioner du vill ha. Det fixar du nog bäst själv.
Eftar att ha läst allt och typ förstått vad du är ute efter så är valet tämligen enkelt. Om jag har fel så får du rätta
Du har begränsat med pengar. Både för inköp och för service. Då är valet en enkelt. En batteri driven klocka.
Så då är det bara att välja det du tycker är snyggast och med de funktioner du vill ha. Det fixar du nog bäst själv.
Köp en Aqualand så blir du nöjd. Finns flertalet modeller
Det där är väl ingen Skx?En klocka som annars passar i allas samlingar är seiko skx, automat till ett fantastisk pris. På jakt efter en själv faktiskt. Jag menar kolla bara!![]()
Tack så hemskt mycket för alla tipslutar för tillfället mot en Seiko, skall vänta tills på måndag så får jag se vad det blir
En klocka som annars passar i allas samlingar är seiko skx, automat till ett fantastisk pris. På jakt efter en själv faktiskt. Jag menar kolla bara!![]()
Det där är väl ingen Skx?