• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

5513 -65

Det blev ju riktigt bra det där! Hur var det nu..Skulle du försöka hitta en passande oysterlänk eller kör du vidare med straps?
Saknar dock din albino

anu3azyq.jpg

Mmm

Vilken kramvänlig sak, perfekt åldrad med det rätta utseendet. Grattis, JD! Nu kan du ditcha rödsubban till förmån för valfri pjäs ur nedanstående trio (go for the ref 1004 SuperOcean, Bratte när de var som coolast):

image.jpg

Underbar trio du har där...

Fy fasen vad ni plockar grymma klockor! Imponerande!

Jag sa det tidigare i en annan tråd idag: gilt lyfter allt till en helt ny nivå och det är svårt stt förmedla på bild. Helt fantastiskt när man har klockan i handen.

Och någon annan sa det tidigare i tråden, och jag trodde inte att jag skulle säga det någonsin, men rött ser inte så förbaskat spännande ut bredvid den där!

Grymt cool duo tillsammans med Speedyn!

Grattis!

Fy fasen vad ni plockar grymma klockor! Imponerande!

Jag sa det tidigare i en annan tråd idag: gilt lyfter allt till en helt ny nivå och det är svårt stt förmedla på bild. Helt fantastiskt när man har klockan i handen.

Och någon annan sa det tidigare i tråden, och jag trodde inte att jag skulle säga det någonsin, men rött ser inte så förbaskat spännande ut bredvid den där!

Grymt cool duo tillsammans med Speedyn!

Grattis!
Kan hålla med lite om den röda men samtidigt nåt annat. Vi får väl se. Klart att en Gmt gilt skulle sitta fint bredvid mögelduon :)

Tillbaka
Topp