Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klart att det kan ske men ganska vanligt på lackade äldre tavlor.Den var fin! hur är det med sprickorna? Finns det chans att tavlan flagnar eller att någon bit lossnar?
Kan hålla med lite om den röda men samtidigt nåt annat. Vi får väl se. Klart att en Gmt gilt skulle sitta fint bredvid mögelduonFy fasen vad ni plockar grymma klockor! Imponerande!
Jag sa det tidigare i en annan tråd idag: gilt lyfter allt till en helt ny nivå och det är svårt stt förmedla på bild. Helt fantastiskt när man har klockan i handen.
Och någon annan sa det tidigare i tråden, och jag trodde inte att jag skulle säga det någonsin, men rött ser inte så förbaskat spännande ut bredvid den där!
Grymt cool duo tillsammans med Speedyn!
Grattis!