Andreasll83
Basic
Tänkte dela med mig med min maxi dail mk2 eftersom den är i så pass fint skick !
Räknar med att det är en del som uppskattar gammalt mögel ! Enjoy
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser väl mest ut som att pärlan inte riktigt har att göra med insertet?Fin! men lite knasigt insert på den va?
https://klocksnack.se/threads/tillverkning-av-lumeplupp-till-rolex-fat-font-high-tech-varning.42613/@Per @Fredrik (Swe) Helt riktigt är pärlan bytt annars är den en toppen klocka med cert å Box
För mig är det knas men vi är ju alla olikaSer väl mest ut som att pärlan inte riktigt har att göra med insertet?
den tillhör en safirare varpå stålringen (glöm inte vem du hörde det av)..Ser väl mest ut som att pärlan inte riktigt har att göra med insertet?
No shit Sherlock.den tillhör en safirare varpå stålringen (glöm inte vem du hörde det av)..
Nej, jag syftade på pluppen enbart. Orkar inte ens titta två gånger på vilket insert det är/ska vara upp och ner. Fel plupp gör att helheten ser knas ut för migNo shit Sherlock.
@Fredrik (Swe) tyckte hela insertet var fel på den klockan. Jag ska inte säga då jag inte kan så sena klockor. Fullt möjligt att den kanske borde ha ett senare insert med en plattare 4 i 40. Jag vet inte.
Hela tråden kändes som en kampanjtråd för en framtida försäljning.Nej, jag syftade på pluppen enbart. Orkar inte ens titta två gånger på vilket insert det är/ska vara upp och ner. Fel plupp gör att helheten ser knas ut för mig
Tydligen för ägaren också då den nu är till salu
För 125 jävla K? Är det vad en 5513 går för nu för tiden?Bra tajming att smälla upp en tråd om det fina skicket precis innan den åker upp på K&S
För 125 jävla K? Är det vad en 5513 går för nu för tiden?
Inte.För 125 jävla K? Är det vad en 5513 går för nu för tiden?
Nej det är det inte, alls.
Lite dit jag ville komma, ockrare kan söka sig till blocket.
Av ren nyfikenhet, vad är skillnaden?Är papperna handskrivna eller punched @Andreasll83 ?
Är det inte ganska så self-explanatory?Av ren nyfikenhet, vad är skillnaden?
@Andreasll83 Sorry, men den där ser inte opolerad ut som du skriver i din annons.
Och 125 kakor? Är det verkligen en rimlig prislapp?
Känns som att det finns en hint i trådnamnet: "; )"Det som började så bra. En fin reklamtråd för en kommande annons...
Som man frågar får man ofta svar. Kan tycka att jag ofta delar den lilla kunskap som jag har.Skillnaden är att punch:ade cert har högre äkthetsvaliditet då handlaren stansat hål i certet, tillskillnad från ett handskrivet cert (som skulle kunna vara skrivet i modern tid)..
@Per - varför så dryg när @Deddas frågar, du förstår ju sannolikt vad han undrar?! Din käpphäst är ju att forumet är till för kunskapsdelning..
Skillnaden är att punch:ade cert har högre äkthetsvaliditet då handlaren stansat hål i certet, tillskillnad från ett handskrivet cert (som skulle kunna vara skrivet i modern tid)..
@Per - varför så dryg när @Deddas frågar, du förstår ju sannolikt vad han undrar?! Din käpphäst är ju att forumet är till för kunskapsdelning..
Pärlan är nog bara en AM av nått slag som nån tryckt dit i insertet för att fylla hålet.Är det manufaktur pärlor i dessa bezels?