Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En sån patina skulle jag vilja ha. Riktigt fin. Kanske vill du förmedla kontakt
Sure. Var mer en generell kommentar. Frågan fick till och med jakob.dala att svara att han nu trodde den var relumad bara för att han tyckte den var lite "för fin". Tror dessvärre att frågor som dessa får många läsare att ifrågasätta klockan bara av frågan. Oavsett om de skriver eller ej i tråden. Därför jag skrev som jag gjorde.Tycker inte Micke Ni ropade relume. Jag tolkade det mer som en fråga.
Kul att du hittade en 5513!
Blir typ lite sugen på att göra mig av med rödsubben och hitta en riktigt fin 5513 istället. Det är ju lite snyggare utan datum..
Var faktiskt på jakt efter en rödsub när denna dök upp.
Jag tog inte illa upp.
Är väldigt glad över det skick den är i, nu saknas bara ett bra insert och länk
Är oxå spekulant om JD ej vill ha!Har eventuellt ett insert till salu, fadat. Kan PMa dig senare i veckan om jag kränger det
Bumpar upp tråden med ny länk på plats och lite andra tillbehör
Snyggt. Vilken ålder på länken?
Länken är lite för ny men passar fint.
Ref 93150
Ja, ser bra ut. Min länk är också nyare, -99 tror jag. Men stretchig. Går det att fixa?
Michael Young har väl diskuterats flitigt när det gäller länkrenovering. Jag har dock ingen erfarenhet.
Just det, minns att jag läst nåt om det. Vet du nån som har erf?
Det är några på forumet som skickat iväg. Vaniljglass rödsubs länk tror jag fått en uppfräschning. Ska tydligen bli bra, men den blir väldigt tight. Tror även att Per har fått någon länk fixad av honom.
Dala, om du får för dig att kränga ditt blekta insert, hojta till!