• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

777CHRONOS

Karre

Omega
Sålde en Rolex 116610LN och det gick snabbt & smidigt. Trevlig och rekommenderar att göra affärer med Soran!
 

Mectagon

Omega
Sålde en Hulk till Soran på 777CHRONOS och transaktionen var över förväntan. En otroligt smidig och trygg affär med en hel del härligt klockrelaterat snack mellan varven.
 
Sålde en klocka till Soran. Seriös, trevlig och kunnig köpare. Rekommenderas varmt om man som säljare vill ha en enkel och trygg affär. Såldes F2F och betalning helt utan komplikationer. Soran var dessutom sjukt sjysst och skickade ett Watch stand till mig i efterhand vilket han inte hade behövt göra. Ni som inte har ett, kolla in dem, väldigt snygga!
100% GG
 

alex_c

Cartier
2-Faktor
Sålt klocka i högre prisklass. Kommunikation, möte, transaktion - helt utan problem. Dessutom väldigt trevlig! Kan utan tvekan rekommendera @777CHRONOS 😀
Tack för affären!
 

Maths

Breitling
Jag har sålt en klocka till @777CHRONOS och allt var mycket professionellt skött. Stort plus för en bra kommunikation och ett mycket trevligt bemötande.

En stark rekommendation från min sida.
 

Rolexmaster

Omega
Friends Of KS
Grymt smidig affär! Kom överens på kvällen ang. överföring, pengarna låg på kontot nästa morgon!

Snabb och konkret affär, sånt gillar vi!
 
Topp