• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

9/2 - Den stora BUMP-dagen av gamla trådar

P

Philippe Stern

Guest
Ibland läser jag en gammal tråd och skriver ett svar. Om tråden är typ mer än någon vecka gammal så börjar en massa folk att lipa, näthata, tar på sig nazistuniformen och gormar. WTF!?!?! Så länge inte en gammal tråd är låst har jag väl rätt att svara i den, eller? Annars får vill presidiet låsa alla trådar som de tycker är för gamla. Bara för att en tråd är gammal så betyder det väl inte att ämnet/frågan etc är gammal? Det finns massa nya medlemmar idag som kanske vill ta del av vad som hände på forntiden här. Så sluta lipa nu, fuckers.

archie.jpg
 

NiklasM

Omega
2-Faktor
Det är inte antalet poster som avgör - det är kvalitén.
Inlägg som "Spännande" i en lastgammal tråd är enbart ditt sätt att reta gallfeber på folk. Lite av dig grej på forumet inser man snabbt.
Och visst, det är ok enligt regelverket. Men det är precis lika OK att störa sig på det och att uttrycka det. Även om du väljer att kalla folk för "fuckers" .
Jöns.
 
P

Philippe Stern

Guest
Det är inte antalet poster som avgör - det är kvalitén.
Inlägg som "Spännande" i en lastgammal tråd är enbart ditt sätt att reta gallfeber på folk. Lite av dig grej på forumet inser man snabbt.
Och visst, det är ok enligt regelverket. Men det är precis lika OK att störa sig på det och att uttrycka det. Även om du väljer att kalla folk för "fuckers" .
Jöns.
Du känner inte Archie.
Fantomen.
 

christian-h

Vacheron
2-Faktor
Sluta.

Det är väldigt intressant att du inte har något bättre för dig. Vi når snart 10.000 medlemmar & ändå ska du hållas & förstöra läsandet för oss andra.
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
image.jpeg

image.jpeg


"Så länge inte en gammal tråd är låst har jag väl rätt att svara i den,eller?"
Så länge man frågar något, helt rätt.

Däremot när någon drar upp en tråd utan något konkret att tillägga... Många nybörjare som drar såna, kanske för att fylla sin kvot med ett "tack" eller "bra"
Finns "gilla" knapp för sånt
 

Gummo

Joker
2-Faktor
Ibland läser jag en gammal tråd och skriver ett svar. Om tråden är typ mer än någon vecka gammal så börjar en massa folk att lipa, näthata, tar på sig nazistuniformen och gormar. WTF!?!?! Så länge inte en gammal tråd är låst har jag väl rätt att svara i den, eller? Annars får vill presidiet låsa alla trådar som de tycker är för gamla. Bara för att en tråd är gammal så betyder det väl inte att ämnet/frågan etc är gammal? Det finns massa nya medlemmar idag som kanske vill ta del av vad som hände på forntiden här. Så sluta lipa nu, fuckers.

archie.jpg
Antar att du tycker att fick för lite näthat och nazismisk igår eftersom du ber om mer när du försöker få igång fler dödgrävarbumpar med en sån här tråd. Om du bumpar någon schysst diskussionstråd eller om du hakar på någon av alla "Köpa dykare för 10000kr vilken?-trådar" så är det nog ingen som bryr sig. Men om du som igår bumpar ett helt gäng gamla fejktrådar så att första sidan i diskussion ser ut som om KS endast handlar om fejkklockor så är det jävligt respektlöst mot de som driver forumet och de företag som betalar pengar för att synas här.
 
P

Philippe Stern

Guest
Antar att du tycker att fick för lite näthat och nazismisk igår eftersom du ber om mer när du försöker få igång fler dödgrävarbumpar med en sån här tråd. Om du bumpar någon schysst diskussionstråd eller om du hakar på någon av alla "Köpa dykare för 10000kr vilken?-trådar" så är det nog ingen som bryr sig. Men om du som igår bumpar ett helt gäng gamla fejktrådar så att första sidan i diskussion ser ut som om KS endast handlar om fejkklockor så är det jävligt respektlöst mot de som driver forumet och de företag som betalar pengar för att synas här.
De som driver forumet kan prata för sig själva. De brukar skicka arga PM till mig ibland när de lackar. Du är väl inte deras talesperson eller PK-general? Du vet inte vad jag tänkte. Din tes är fel.
 

Gummo

Joker
2-Faktor
De som driver forumet kan prata för sig själva. De brukar skicka arga PM till mig ibland när de lackar. Du är väl inte deras talesperson eller PK-general? Du vet inte vad jag tänkte. Din tes är fel.
De som driver forumet kan prata för sig själva jag framförde min åsikt att jag tycker skiten du gjorde igår var respektlös mot deras verksamhet. Gulligt att du försöker få dig själv att framstå som rebellisk och politiskt inkorrekt här på internet genom att bumpa gamla fejktrådar. Det verkligen häftigt!
 

cab

Audemars
2-Faktor
Tycker mest att det är imponerande att en 50+are? Verkar tycka det är kul att kalla sig fantomen på nätet och hela tiden försöker reta upp alla andra. Har lite svårt att förstå men jag vet ju inte hur din vardag ser ut heller.
 
P

Philippe Stern

Guest
Tycker mest att det är imponerande att en 50+are? Verkar tycka det är kul att kalla sig fantomen på nätet och hela tiden försöker reta upp alla andra. Har lite svårt att förstå men jag vet ju inte hur din vardag ser ut heller.
Om du bara visste.
 
P

Philippe Stern

Guest
Fuck! Nu hamnade tråden i Lifestyle igen. Nu självdör den som vanligt. De är smarta, de där i presidiet.
 
Topp