Mata inte trollet.Man är inte barnvakt åt sina egna barn (antar att barnen i fråga är dina). Är du 70 år eller? Snacka om förlegad kvinnosyn!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mata inte trollet.Man är inte barnvakt åt sina egna barn (antar att barnen i fråga är dina). Är du 70 år eller? Snacka om förlegad kvinnosyn!
Men att va ett bump-proffs måste väll vara en livsstil?Fuck! Nu hamnade tråden i Lifestyle igen. Nu självdör den som vanligt. De är smarta, de där i presidiet.
Sådant där skitsnack vinner ingen på. Lägg ner.Detta är vad man får när man ger en tjockis utan vänner tillgång till internet.
f...aDetta är vad man får när man ger en tjockis utan vänner tillgång till internet.
Wow. Det där var nog ett nytt lågvattenmärke.Detta är vad man får när man ger en tjockis utan vänner tillgång till internet.
Wow. Det där var nog ett nytt lågvattenmärke.
Haha och du bara matar på.. Hoppas du får ett fantastiskt liv!Träffade det en öm punkt även på dig?
Vi kan tycka olika men vi brukar inte gå till personangrepp. Öm punkt? Vad menar du? Jag har lagt upp min vikt på detta forum. Jag väger ca 113 kg. Om det var en öm punkt skulle jag väl inte lägga upp min vikt, utan istället hållt käften om det som en liten fjolla. Din slutledningsförmåga är inte så vass tydligen.Träffade det en öm punkt även på dig?
Haha och du bara matar på.. Hoppas du får ett fantastiskt liv!
Du kan dra åt helvete!
Skönt med ignorera funktionen.
Du verkar rätt omogen, frågan är vad du gör på detta forum?Detta är vad man får när man ger en tjockis utan vänner tillgång till internet.
Kan förstå att endel inte pallar med trollande och är sådant fallet så finns ignorera knappen, men personangrepp är INTE ok i något sammanhang!
Tisdags GTG alltsåshit vilket svammel! Detta svar är skrivet av Spencer66 på Davvans telefon. Även mitt tålamod har en gräns.
Sant ju.....Sådant där skitsnack vinner ingen på. Lägg ner.
Säger Davvan eller Spencer66?Sant ju.....
Davvan...Säger Davvan eller Spencer66?
Skriver Davvan på din profil nu?Davvan...
Det är mitt andra konto...Skriver Davvan på din profil nu?
Aha. Detta skrivs av Torsten.Det är mitt andra konto...