• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Affes äventyrsresa börjar med en...

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Eftersom jag inte kan träffa dig den 10 jan hoppas jag verkligen att vår vägar kan korsas igen i sommar. Fast jag vet inte hur många groggar du tagit i kväll bäste Affe när du längtar "tillbaka" till det som kan bli i sommar! Sköt om dig nu bäste broder!

Tack kära broder! Hehe...är faktiskt nykter ikväll, då det vankas bilfärd imorgon. Jag sökte en annan tråd igår, den där jag polerade upp glaset på min tudor, hittade denna istället. Minnerna tog i överhand och jag kom att tänka tillbaka på sommaren, nu när snö skiten kommit ned här. Sköt om dig själv nu Tobbe-i-Etuna lilla, så syns vi till sommaren tycker jag.
 

StarMan

KS Explorers Club
2-Faktor
Norrland skulle också vara trevligt, har släkten i Piteå och uppåt, hmm, skulle vara kul att åka uppåt faktiskt, har inte hälsat på släktingar på säkert över 15 år.
Perfekt! Kör kusten och GTG:a i Gävle, Sundsvall, Ö-vik, Ume, Skellefte på vägen. I Pite har vi inga KS:are vad jag vet men du kan ta en sväng via Lule när du åker hem!
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Norrland is a must!
Då drar vi till Åre Af Sjodahl! En varm skön sommardag så får beatern åka på och så kör vi downhill nedför skutan med sköna MTBs och rundar av på torget med varsina kalla. Drar ett skönt häng i Ölbaren eller hos Dahlboms och låter kvällen vagga oss in i dimman. Dag2 kör vi skärmflyg, crosscart eller forsränning och avnjuter det fina som livet har att erbjuda. Jag styr med alla förnödenheter såsom torkat renkött, belgisk microbärs och en avrundning i Fjällgårdens badtunna :)


6e9fb7f4fc1911e2aeed22000a9f13be_7.jpg

psk2_144523935.jpg

77127.jpg

hummeln-sommar.jpg

IMG_3822.jpg

251010.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Norrland is a must!
Då drar vi till Åre Af Sjodahl! En varm skön sommardag så får beatern åka på och så kör vi downhill nedför skutan med sköna MTBs och rundar av på torget med varsina kalla. Drar ett skönt häng i Ölbaren eller hos Dahlboms och låter kvällen vagga oss in i dimman. Dag2 kör vi skärmflyg, crosscart eller forsränning och avnjuter det fina som livet har att erbjuda. Jag styr med alla förnödenheter såsom torkat renkött, belgisk microbärs och en avrundning i Fjällgårdens badtunna :)


6e9fb7f4fc1911e2aeed22000a9f13be_7.jpg

psk2_144523935.jpg

77127.jpg

hummeln-sommar.jpg

IMG_3822.jpg

251010.jpg


Varför inte, ser jäkligt trevligt ut, och vilken trevlig inbjudan! Ber om ursäkt att jag missat ditt inlägg Donkii. Skulle vara jävligt kul att cykla mountainbikes nedför dom små backarna dom har i Åre :D!!! Detta tåls klart att tänka på dude :cigar:.
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Varför inte, ser jäkligt trevligt ut, och vilken trevlig inbjudan! Ber om ursäkt att jag missat ditt inlägg Donkii. Skulle vara jävligt kul att cykla mountainbikes nedför dom små backarna dom har i Åre :D!!! Detta tåls klart att tänka på dude :cigar:.

Sent skall syndarna vakna ;)
Klart du ska komma hit! En stor lekplats som är som gjord för roligheter!
Du är välkommen att höra av dig :) Om inte annat så ska jag upp och tälta i fjällen i helgen, bara att haka :)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Sent skall syndarna vakna ;)
Klart du ska komma hit! En stor lekplats som är som gjord för roligheter!
Du är välkommen att höra av dig :) Om inte annat så ska jag upp och tälta i fjällen i helgen, bara att haka :)


Hehe...Tackar, bättre sent än aldrig heter det ju ;), om det blir aktuellt så är en weekend kanske det bästa alternativet, för då kan man ta det nästan när som helst, men det förutsätter om du har tid, vill säga. Att tälta på vintern kommer aldrig att hända min vän :cigar: , skall vara mycket till och väldigt bra betalt om jag ens skulle göra detta på sommaren :D .
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Hehe...Tackar, bättre sent än aldrig heter det ju ;), om det blir aktuellt så är en weekend kanske det bästa alternativet, för då kan man ta det nästan när som helst, men det förutsätter om du har tid, vill säga. Att tälta på vintern kommer aldrig att hända min vän :cigar: , skall vara mycket till och väldigt bra betalt om jag ens skulle göra detta på sommaren :D .

Skärp dig! Det är ju alldeles grymt ju!
Upplyst_talt_inivildmarken-1024x680.jpg
 
Topp