• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

agraw

Sålt en klocka i 30k klassen på distans till @agraw Affären var mycket smidig och båda parter är mycket nöjda. Rekommenderas!

Köpt en Sjöö Sandström på distans av denna trevliga herre. Mycket snabb leverans och klocka enligt utlovat skick... jag kan inte vara nöjdare. Klart en 100% GG som jag gärna gör affär med igen :)

Köpt en cartier tank av @agraw som är en mycket trevlig man att göra affärer med, smidigt och bra kommunikation hela affären igenom. 100% goodguy!

Jag har tidigare sålt en Cartier till @agraw, men nu var din min dags att köpa just en Cartier. Affären gick som på räls och klockan sitter nu på handleden. Tack för affären!

Sålt en fräsig Nomos till den gode @agraw.

Nästan för smidig försäljning, och framförallt väldigt fint tålamod (bättre än mitt.. ) då Postnord småjävlades med leveransen.

100% lätt.

Sålde en Omega på distans till @agraw och har bara gott att säga. Snabba puckar, bra kommunikation, snabb betalning och vänligt bemötande.

Sålt en premium klocka till denna trevliga kille. Ärlig, rak, kunnig, snabb betalning. Rekommenderas varmt. Goodguy!

@agraw köpte en klocka som jag också ville ha. Jag mailade och sa att jag var intresserad av den om han tröttnade. Han var sedan jätteschyst och erbjöd mig att köpa den efter ett par månader. Schysst Klocksnack anda. En klar goodguy!

Gjort min tredje affär med @agraw nu men denna gång som köpare. Paketet skickades innan jag ens hann vakna och swisha, så jag fick klockan snabbt. Väl paketerat och lika god kommunikation som vanligt.
100% good guy!

Köpt en klocka F2F med @agraw. Mycket trevlig affär där klockan motsvarade beskrivningen. Snabb och smidig kommunikation innan affären också. 100% GG

Köpt en Rolex på distans av @agraw . Snabb och trevlig kommunikation! Hämtade ut en perfekt förpackad klocka som var i bättre skick än jag hoppats på. Han skickade tom klockan innan full betalning. 100% GG

Tillbaka
Topp