• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ahla77

D

Deleted member 7325

Guest
Köpte en Omega av Seiko kungen @Ahla77
Hann knappt betala innan klockan var på väg, Ser fram imot fler affärer med dig. Mycket seriös och alltid bra kommunikation. 110% GG
 

Patrik72

Cartier
Köpte en härlig Zelos av Magnus. Klockan var som beskriven, och såg ut som på bilderna.
Fick snabba svar på de få frågor jag hade om klockan. Levererades välpackat. Inga som helst konstigheter eller trubbel.

Garanterat en Good Guy i min bok. Kommer inte att behöva tveka om jag vill handla ytterligare av honom. :)
 

Mh1st

Breitling
Klockan jag köpte stämde väl överens med annonsen och smidig och snabb kontakt med Magnus. Gick nog inte mycket mer än en halvtimme efter att jag betalat till att paketet låg på lådan. Kan varmt rekommendera
 
C

Coach

Guest
Jag köpte en Seiko av herren ifråga och både klocka samt snabb och välpaketerad leverans höll vad det lovade.
100 % goodguy i min bok :)
 

Ringswede

Omega
2-Faktor
Gjort många affärer med Magnus. Fantastiskt seriös, noggrann och ärlig säljare och köpare. Köpt en IWC idag och kan bara varmt rekommendera utan förbehåll. 100% GoodGuy
 

Uret

Cartier
Köpt klocka av Magnus igen (tror det är tredje gången) som vanligt inga problem och mer än belåten med klockan :)
101% GG
 

ludvigz0on

Omega
Friends Of KS
Sålt klocka till @Ahla77 . Det var en snabb och smidig affär med en snabb betalning och god kommunikation. Clearly en goodguy enligt mig :)
 

Havre

Omega
Sålde en klocka till Magnus. Snabb och supertrevlig kommunikation! Swishar snabbare än Lucky Luke! 101% goodguy!
 

TotteH

Patek
2-Faktor
Köpt 2st klockor av Magnus (än så länge:happyhappy:) Supernöjd och supertrevlig kille det där :) Keep up the good work!
 

Wasabi

Panerai
Friends Of KS
2-Faktor
Har köpt moddade klockor som är moddade av honom, samt skickat in en klocka till honom för byte av tavla och visare.
110% Go’ grabb!
 

Bardeb

Omega
Köpte en länk och en bezel. Snabb och smidig affär. Glömde jag nämna trevlig också. 100% GG i min bok.
 

Calle

Omega
Ahla77 uppgraderade verket i min Seiko SKX till ett väldigt överkomligt pris. Jag skickade klockan på måndagen och fick den åter torsdagen samma vecka. Blixtsnabb service och leverarans. 100% good guy!
 

Sebbemonte

Omega
2-Faktor
Köpte en moddad skx007. Affären gick snabbt och smidigt fick allt jag blev lovad och mer därtill! Rekommenderas starkt att göra affär med Magnus :)
 
Topp