• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ahla77

Goflorp

Cartier
Köpt en helt super-moddad SkX007 av @Ahla77 , toknöjd.
Fick skräddarsy, helt efter eget
BFFC112F-CEDE-48CB-B173-D01F7D63E914.jpeg
önskemål i princip varenda del på min klocka. Från visare, krona, tavla, betel, glas osv. Priset ändå väldigt humant.
Stort tålamod från velig kund :) och en snabb leverans på det. Rekommenderar verkligen beställa en Mod här.
 

Troje

Omega
Köp mycket smakfullt moddad Seiko SKX av herrn. Otroligt smidig och trevlig att göra affärer med. 100% GG!
 

Bardeb

Omega
Magnus en riktig grym kille. Skickade över min 007:a som behövde lite service då den gick för snabbt. Han lyckades justera den så att den blev fixad. På köpet passade jag på att köpa en 009:a med nytt nh36 verk som han hade till salu. Sommaren är räddad och kan bara konstatera att Magnus service minded och helt klart en good guy utöver de vanliga. Tackar för allt och önskar dig en trevlig sommar
 

VanDusen

Rolex
2-Faktor
Sålde ett band på distans till @Ahla77 . Trevlig ton i chatten och inga konstigheter med affären. Rekommenderas starkt för framtida affärer, 100% GG
 

Space10

Breitling
Köpte en mod. Speedmaster Professional av @Ahla77. Väldigt seriöst och proffsigt intryck. Väl omhändertagen! Snabbt skickat och noggrant inslaget. Väldigt trevlig!
 
Topp